Annons:
Etikettinternet
Läst 1666 ggr
[MiriamPiriam]
2013-02-03 14:19

Virus? Lagg? Vad??

När jag hade google crome o såg inte att batteriet hade tagit slut på datorn så stängde ju datan av sig (hände flera gånger), då kom det upp en ny flik oh typ i 2-3 sekunder innan datorn stängs av så står det på den nya fliken med blå bakrund ''Han är död, Jim'' ;o Fösta gången jag o min kompis va så vart vi skiträdda! Provat att installera om det oxå men efteråt kom det endå! Har virus skydd så kan väl inte vara det? INte världens bästa skydd då.. :S

Annons:
[Jens]
2013-02-03 14:26
#1

Jag tycker du ska köra detta program 'Malwarebytes Anti-Malware Free'.

Den sista frågan du får under installationen där du ser knappen 'SLUTFÖR' så ska du bocka av 'Aktivera en gratis testperiod av Malwarebytes Anti-Malware PRO. Glöm inte att bocka av =)

Sedan kör du en fullständig sökning av din dator.

http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/

annia1
2013-02-03 15:46
#2

Han är död, jim är ett felmeddelande från chrome. Att det inte avslutats på rätt sätt eller att minnet inte räckte till. Så det borde inte vara nåt virus. Hittade även en annan sida och där finns bild på hur det ser ut.

.

[Jens]
2013-02-03 17:18
#3

Hehe, typiskt av Chrome =)

beem
2013-02-03 17:56
#4

Vilket dumt meddelande. Jag skulle få stora skälvan om det dök upp i min dator och definitivt trott på trojan.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Michaela-N
2013-02-03 20:07
#5

Hah, Google har ju humor. När man öppnar en inkognitoflik så varnar dom för övervakning av hemliga agenter och personer står bakom en ändå kan se vad man surfar på Flört

[MiriamPiriam]
2013-02-09 17:59
#6

Ok, vart skiträdd iaf först för jag rodde det var virus. jag och min kompis typ pissa på oss första gången ;o

Annons:
Upp till toppen
Annons: