Annons:
Etikettövrigt
Läst 1193 ggr
Nitro
2013-02-28 19:07

Problem med disqus, hjälp!!

Jag har en hemsida - www.teamdahlen.n.nu och där kan man använda sig av disqus som en gästbok.

Problemet är att när man vill skriva en kommentar kommer antingen detta upp :

"You must be authenticated to perform this action"

när man ska skicka en kommentar utan att ansluta till facebook eller liknande, eller så står det att sidan tar för lång till att ladda och att man ska "relouda".

Vad fasen är fel!?

Annons:
ru4real
2013-02-28 19:27
#1

Det verkar som om disqus tvingar dig att autentisera användarna, dvs det går inte att vara anonym. Vilket lite är iden m disqus. 

Att det tar lång tid kan bero på många olika saker, men oftast att den inte får kontakt med ngn server som den tycker den behöver.

Nitro
2013-03-01 11:37
#2

Varför finns då möjligheten med att skriva in sitt namn och mail adress som "verifiering" då? Är ju skitkonstigt, mina vänner som har disqus på sina bloggar och där kan alla kommentera hej vilt..

beem
2013-03-01 13:08
#3

Kolla om de har någon support du kan få hjälp hos.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Nitro
2013-03-02 17:45
#4

# har skrivit där men inte fått något svar…

beem
2013-03-02 17:46
#5

# 4  OK.  Ja så är det tyvärr ofta med support på olika hemsidor. Jag hoppas du får svar.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

papa-bear
2013-03-02 20:23
#6

det där disqus vete fän hur det fungerar, registrerade mig på expressen och fick bekräftelse på mailadressen jag använde, sedan när jag skulle logga in på ett annat ställe, gick det inte. måste man registrera sig på varje ställe som har disqus som alternativ?

Annons:
Upp till toppen
Annons: