Annons:
Etikettövrigt
Läst 908 ggr
Sweetbebban
2013-03-01 13:12

KAN MAN SPELA THE SIMS 3 PÅ DENNA DATORN?

hejsan!:) Jag vill bara tacka alla på förhand även om jag inte förväntar mig några svar, men man kan ju alltid hoppas på att det finns någon som kan ta sig några få minuter och svara på mina frågor.

Ja jag har ju då hittat en dator som jag såg att någon tipsade om någon stans, men jag vet inte om man kan spela the sims 3 på den! Behöver inte ha värsta bästa grfiken men så bra som möjligt alltså inte den sämsta. Jag har redan två sims 3 (det vanliga och ett prylpaket) jag vill kunna instalera båda två och ett par till utan problem. Är det möjligt med denna datorn som jag har länkat här nedanför? Är jätte tacksam för svar!:D Säg gärna om den datorn som jag länkat räcker för mina "så kallade krav";) Jag är även öppen för nya tips så klart, länka gärna andra datorer som kanske är billigare/ mer prisvärda eller helt enkelt bättre om datorn som jag inte hittade fungerade till det jag vill. Dock känner jag inte att jag vill lägga hur många x antal tusen som hälst på en bra speldator, tycker att det är lagom med ca 5000 tusen som datorn jag länkat kostar ungefär;) 

http://mrpc.se/mrpc-gamer-core-500gb-hd6570-p-989.html

Här ovan är länken, duger datorn?:D

Tack om någon vill hjälpa mig, tusen tack i så fall!!!!:)

Annons:
Jonsson9
2013-03-01 14:58
#1

Har du observerat att inget operativsystem ingår till den datorn som du länkar till?

Vänlig hälsning, Martin

Sweetbebban
2013-03-01 19:19
#2

Kanke en dum fråga men vad är det…..? Är inte så haj på datorer;)

Jonsson9
2013-03-01 21:46
#3

Windows tex, är ett operativsystem. Såg att det kostade 999:- att lägga till på den sidan. Bara så du vet. Jag är inte så jättebra på hårdvaran men jag tror nog the sims skulle flyta bra på den datorn. Men någon annan får gärna svara på det också. =)

Vänlig hälsning, Martin

Sweetbebban
2013-03-01 22:24
#4

okej tack för svaren det har löst sig nu har hittat en toppen dator som någon tipsade om men tusen tack för svaren :D

wiixe
2013-09-29 18:50
#5

PUTT PUTT! :D

va köpte du för dator och vilket pris ungefär? ska nämligen oxå köpa en ny snart till sims3 (+ exp och pryl) och vill gärna ha förslag på bra fungerande stationära :)

Mhv Martina 

http://unknownsigh.tumblr.com

[Nathalie62]
2013-09-29 21:38
#6

#4, Vilken blev det? 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: