Annons:
Etikettwindows
Läst 603 ggr
exitingsvillemo
2013-05-02 07:14

Laddar inte...

Köpte en ny laptop igår, en HP.

Jag skulle ladda hem mina spel från Origin och det går i vanlig ordning skittrögt, då vi bor mitt i skogen och internethastigheten är låg.

Men jag tänkte låta datorn stå på nedladdning under natten, när jag nu kliver upp och kollar så har den laddat 2%. Det är precis som att den slutar ladda hem när datorn går in i energisparläge…

Hur får jag bort energisparläget? Är det sammankopplat med skärmsläckaren? Som det är nu så har jag skärmsläckaren inställd på 10 minuter och efter ytterligare 5 minuter så blir skärmen helt svart, vilket alltså måste vara när energispar slår igång?!?

Hjälp =( Förövrigt så vet jag inte riktigt om jag gillar windows 8 men det är väl bara att försöka lära sig =)

Annons:
farido13
2013-05-02 07:27
#1

alltså köpte du den av en affär då vet jag inte det men du får prata med affäret där du köpte av eller om du köpte det av nån får du prata med han/hon. För jag köpte en laptop för några månaders sen och det var också en windows 8. Men jag fick aldrigt nåt problem med den. Men jag kan inte gå in i internet explor men jag kan gå in i firefox och leta saker.

exitingsvillemo
2013-05-02 07:53
#2

#1 den är köpt på affär! Kändes enklare att fråga här inne om ngn lite snabbt kunde informera om hur man får bort energisparläget =)

exitingsvillemo
2013-05-02 07:58
#3

lyckades hitta det på egen hand =) så frågan är inte aktuell längre =)

Upp till toppen
Annons: