Annons:
Etikettinternet
Läst 1238 ggr
Zakaraa
2013-05-21 18:14

Hjälp med Chrome

Jag lyckades precis göra någonting med chrome och kan inte få bort det!

När jag öppnar upp en ny flik så öppnas den med sökmotorn AVGsearch men jag vill inte ha så utan jag vill att den nya fliken ska vara tom, hur jag än kollar i inställningarna så hittar jag ingenting, det har ju inte med sökmotorn at tgöra utan det har ju med att fliken öppnas upp som en hemsida istället för en tom flik.

Någon som vet hur jag gör fliken tom?

Kanske dåligt förklarat men jag hoppas någon förstår :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
[Memento Mori]
2013-05-21 18:22
#1

Uppe i högra hörnet finns det en knapp som kallas "Anpassa och kontrollera Google Chrome", klicka på den och välj "inställningar" så öppnas en ny flik med inställningarna sen väljer du bara "Vid start - öppna sidan Ny flik". 

Kan lägga upp bilder om jag förklarar för dåligt. :)

Zakaraa
2013-05-21 18:26
#2

#1 Fast det är ju när Chrome Startas, jag pratar om när man öppnar en ny flik, dvs när Chrome redan är igång.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[Memento Mori]
2013-05-21 18:41
#3

#2 Aha, sorry jag missförstod dig. Har aldrig hänt mig så det enda jag kan rekommendera är att installera om chrome eller vänta tills någon som är bättre på chrome än mig kommer förbi och kan hjälper dig. 🙂

Zakaraa
2013-05-21 18:44
#4

#3 lätt gjort :)
Jag har funderat på att installera om men är rädd att alla mina bokmärken ska försvinna för jag minns inte hur man gör för att spara ner alla tillsammans :P Så jag hoppas på hjälp utifall att det händer igen.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Jonsson9
2013-05-21 22:08
#5

Kolla om du i kontrollpanelen kan avinstallera något program som heter "AVG Search".

Vänlig hälsning, Martin

Zakaraa
2013-05-21 22:27
#6

#5 Tack tack! :D Det som gick att ta bort var AVG toolbar och med den även Security search (eller något liknande) så avinstallerade det men inte själva AVG virusprogrammet och då fungerade det. Superbra Tack!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
Jonsson9
2013-05-21 22:46
#7

Kanoners! 😃

Vänlig hälsning, Martin

Upp till toppen
Annons: