Annons:
Etikettwindows
Läst 936 ggr
musculus
6/4/13, 6:38 PM

Dator problem!

Hej!

Jag har ett data problem. Min förra dator ska jag nu sälja den är ganska gammal. Jag försökte återställa den men gick ej så bra jag råkade komma in på fel och trodde jag gjorde rätt men då råkade jag ta bort min användare på datorn satt nästa dag när jag skulle sätta igång datorn och skulle logga in så gick det inte jag skrev in rätt lösenord men det gick inte satt vad gör man då?

Ni som är pro på datorer hjälp mig, snälla 🙂

Annons:
Halvdansken
6/7/13, 12:20 AM
#1

Hur gammal är "ganska gammal"? Andrahandsvärdet på datorer är inte så stort, precis.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Zepp
6/10/13, 8:58 PM
#2

Gamla datorer har "Noll" i värde.. släng den.. näe,, så får man inte göra ju.. lämna den där den här hemma.. på elektronikskroten på närmaste återvinningstation!

Vill du behålla den av emotionella skäl, sätt in återställningsskivan/originalskivan.. formatera och den blir så som den levererades från första början!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

bamse6311
6/11/13, 2:15 AM
#3

Nu vet vi ju inte hur gammal som TS dator är så att han skall slänga den är väl att ta i.

Kan han sälja den för någon liten hundring så är det ju trots allt bättre än inget.

Det finns ju även de som har mindre ekonomi och där en dator de köper för någon hundralapp kan vara deras enda möjlighet att skaffa en dator.

Bästa hälsningar,
Bertil

musculus
6/18/13, 9:04 PM
#4

Tack för alla svar 😃!

Detta problem är nu över. Min kusinspojkvän ska laga den.

men tack igen för alla svar.🙂

Upp till toppen
Annons: