Annons:
Etikettövrigt
Läst 1628 ggr
Linnis00
6/26/13, 10:38 PM

tips på bra laptops?

Jag fyller år om en månad bara och jag önskar mig en laptop.. Jag vill ha en vit liten laptop som är lätt att ta med sig. haha! jag vet inte vad jag har för mer krav än att den ska vara liten och vit och fungera bra såklart. Den får ju inte vara för dyr heller, helst inte över 7000 kr.. Jag har tittat lite på en vit vaio och en vit asus men har ingen koll alls på vad som är bra eller dåligt!! Nån som kan tipsa om en bra laptop helst med mina krav och fördelar å nackdelar med just den laptopen!?? vore jätte snällt 🙂

Annons:
lol girl
6/26/13, 10:40 PM
#1

jag har en vit acer one elr vad den heter, helt ok, men min har gått sönder…

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

Linnis00
6/27/13, 9:28 AM
#2

Jag hade en blå acer, kom inte ihåg mer vad den hette men den gick sönder.. :-(

Fridaybrew
6/27/13, 9:36 AM
#3

Vita datorer blir så grymt sunkiga av smuts efter ett tag användning. Så frågan är ska du använda den eller bara ha den som prydnad? Ska du använda den så är utseendet det SISTA som ska påverka i princip. Är det prydnad ja då får du vara beredd på att tangenterna blir skitiga varenda smutsfläck kommer synas som en neonskylt i natten.

Det är bara gå till affärerna och kika på de vita datorerna som står på och framme som folk bara fingrar på i några sekundrar de är inte så fräscha alls.

/Fridaybrew

Linnis00
7/2/13, 11:30 PM
#4

#3 haha, tänkte på det.. Har nu hittat en acer aspire V5-122P 11,6" hd touch som jag "gillar" å den skulle vara väldigt snabb, ha windows 8 å ha lagom med utrymme för mina bilder mm.. Den är faktiskt inte vit!! 😉

Zepp
7/3/13, 7:56 PM
#5

Ja.. blå datorer e inget att ha tydligen.. och vita blir smutsiga, så jag köper bara svarta!

Men.. den vita texten på tangentbordet syns så dåligt under smutsen,, vad skall jag göra?

Nämen.. köp en billig dator, den är hur som helst minst dubbellt så bra som din gamla, skit i färgen.. eller måla om den.. eller köp en i rätt färg som är trasig som man kan gå omkring o flasha med, men använd den hela när man behöver en dator!

Datorer är färskvaror, om två år senast vill du byta!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: