Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 848 ggr
dragonstar
2013-07-31 20:39

Hjölp med att välja en data

Hej jag sitter och kollar efter en data att ha till studierna i höst. Jag vill ha en billig men bra. vore kul om den klarar av vissa spel men det är inget krav då den sak användas att skria uppsatter och söka information med.

 kolla de på denna men vet inget om datorer. Vad tror ni om denna finns det några likande datorer till likvärdigt pris som ni rekomenderar?

 http://cdon.se/hemelektronik/11inch_acer_aspire_one_756-b847xkk_%28nu.sh3ed.001%29_celeron_847_8gb_500gb_w8_11.6_hd_graphics-21892445#rating-and-review

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
PotatoEcho
2013-07-31 21:51
#1

Hej. Jag köpte en 10 tums dator förra året, och din är en 11 tum. Jag kan råda dig att ta en större för det är VÄLDIGT jobbigt att skriva på en sån liten dator.. Jag kollar också efter nya datorer iår igen just pga. att jag vill ha en större dator. 

Sen brukar sånna små datorer inte heller ha någon CD-spelare, så spel med cd funkar inte att spela 🙂


dragonstar
2013-08-01 14:27
#2

Nej jag kollade och såg att den sakade cd funktion. JAg vill ha en så litetn så att jag lätt ka nta med den. Vill kunna ha den i väskan till seminarium. Min jag har nu är 17 tum och den blir jag galen på.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

PotatoEcho
2013-08-01 15:48
#3

Okej, va bra då! Ja jag tänkt också så att den skulle vara lättare att ta med sig. Men om jag ska vara ärlig är det inte så stor skillnad oh jag tycker att en större väger upp mycket mer då det är lättare att skriva längre texter. Skärmen är större och man ser bättre vad som står osv. 

Men det är ju såklart en smaksak. Jag ville bara berätta hur jag upplevt min erfarenhet med en liten dator. 🙂


dragonstar
2013-08-01 17:23
#4

Ja det är alltid bra att höra andras åsikter. Ska kolla lite mer men tror som sagt att det blir en miondre data. Kan turas om att ha sambos stationära och så går den lappen jag kollar på att koppla in i tv så då får jag ju storbildskärm.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: