Annons:
Etikettprogramvara
Läst 3485 ggr
MonisN
8/15/13, 3:02 PM

Hjälp att ladda ner Open Office

Finns det någon som kan förklara hur man laddar ner Open Office? Hur jag än söker på deras sida så hittar jag ingen nedladdning, utan kommer bara till samma sida hela tiden med olika templates.

Det konstiga är att jag gjorde det för några veckor sedan i en annan dator, men nu fattar jag inte hur jag gjorde!

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


Annons:
deeman
8/15/13, 3:10 PM
#1

Ah….ny version.. men de verkar ha luddat till det riktigt. Hittar heller inte var man kan tanka hem kontorspaketet.

Rek. annars LibreOffice, http://sv.libreoffice.org/ som jag för övrigt tycker är något bättre. Men nu har vi ju version 4 av Open Office. Hade varit intressant - men som sagt, sidan är snurrig.

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Zepp
8/15/13, 5:12 PM
#2

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

deeman
8/15/13, 10:18 PM
#3

Jag antar att TS likväl som jag letade efter version 4 men där bollas man bara mellan sidorna, annars får vi tacka #3 för länken 👍

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Zepp
8/15/13, 10:24 PM
#4

Beror nog på att det inte finns någon svensk version ännu av den senaste släppta?

Kör senaste svenska och kolla med jämna mellanrum för nya versioner via programmets egen uppdaterare.. är mitt tips.

Finns de som föredrar Engelsk version ioförsej.. men den vet jag inte var man hämtar.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

wyatt
8/15/13, 11:17 PM
#5

Här finns Open Office v.4.0.0 i engelsk och en hoper andra språkversioner, dock ej svensk ännu…

http://goo.gl/7LLwUA

Koggr
8/15/13, 11:36 PM
#6

LibreOffice rekommenderas starkt. Känns som om dom som ligger bakom OpenOffice tappat en del. LibreOffice är snäppet bättre oftast tycker jag personligen.

Annons:
MonisN
8/16/13, 12:06 AM
#7

Tack för era länkar och tips! Verkar som alla tycker det blivit snurrigt att ta hem senaste vers, ja, omöjligt om man går via deras egen hemsida. Jag nöjer mig gott med en tidigare vers. Jag ska också prova LibreOffice om ni säger att den är bra/bättre. Tack igen 🙂

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


Upp till toppen
Annons: