Annons:
Etikettinternet
Läst 573 ggr
Rumblebee
2013-08-28 17:48

Varför ser det ut såhär?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hela dagen idag så har det sett ut såhär på en sida som jag har besökt åtskilliga gånger, och som alltid har laddats ordentligt… så begriper inte varför det är såhär nu… Har provat att uppdatera och öppnat fönstret på nytt… Hoppas att det är sidan det är strul med så att felet inte ligger någonstans hos mig.

Annons:
Rumblebee
2013-08-28 20:11
#1

Verkar som att det är min webläsare som verkligen strular till det… provade att länka sidan till pojkvännen som skrev att det ser okej ut… när jag klickar på länken jag skickade honom, så ser det okej ut även för mig… Provar att skriva in adressen i en ny internet flik, och det ser ut som i bilden jag bifogade… Använder Opera..
Provade med I.E, och det ser normalt ut där. Suck jag som gillar Operas utseende :o

Kaj
2013-08-29 10:04
#2

Websidans css fil laddas inte. CSS filen styr utseende av texten på sidan och om den inte laddas sker ingen formatering utan enbart text visas.
Jag vet inte hur opera fungerar där men pröva att rensa cachen för opera.
Om inte det fungerar så kolla ifall det finns några inställningar i opera rörande just css eller stilmallar.

CSS filerna på den sida du försöker visa finns på
http://s.gr-assets.com/assets/

Pröva att gå till den sidan och se ifall opera blockar den av någon anledning (du bör få en websida med där sidan nekas att visa för så har de satt upp den)

Rumblebee
2013-08-29 11:28
#3

Provade att rensa cachen, och det fixade det hela. Får tänka på att kanske börja rensa den lite oftare.
Men tack för hjälpen 🙂

Upp till toppen
Annons: