Annons:
Etikettinternet
Läst 1664 ggr
Wand
2013-08-31 10:24

Snabbsvar angående Candy Crush

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yuuhaluu! 

Jag använder mig utav operas webbläsare då chrome slutade fungera på min dator. 

Nu är jag en i mängden som älskar Candy Crush, men det funkar inte. Jag vet inte vad som är fel. Varenda gång jag försöker öppna det så stannar det på 39% och så kommer det upp ett meddelande om att jag avråds från att fortsätta då det inte är en säker sida, typ. Och när jag trycker på "sänd" så stannar allt, när jag trycker på "avbryt" så stannar allt. VARFÖR?!?! 

Jag har rensat cache osv, sådant där basic liksom.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
Zepp
2013-08-31 11:24
#1

Lägg till den som säker sida!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Wand
2013-09-02 18:04
#2

Hur gör man det då…? Hahahaha 😉 Sedan känns det ju lite konstigt att det helt plötsligt har gått och blivit så här när det har funkat prima innan. Men saker rörande datorn verkar alltid hända huxflux bara för att jag inte ska förstå mig på dem, så. 😮

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Zepp
2013-09-02 18:19
#3

Jag hade varit mer oroligt för att de andra slutat fungera.. det gör det inte bara sådär om inget har hänt.. typ virus, trasig hårddisk, dåliga minneskapslar eller något annat!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Wand
2013-09-02 18:22
#4

Jag har inget virus om det inte är väl dolt inne i datorn för jag scannar regelbundet, men i övrigt så är allt ett stort frågetecken för mig!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Zepp
2013-09-02 18:36
#5

Har inga planer på att installera Opera.. men som regel gör man inställningar i något som brukar heta Verktyg eller alternativ.

Virus brukar vara väl dolda.. annars är det en amatör som skrivit det.

Och du kör en chkdsk på din dator med jämna mellanrum oxå?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: