Annons:
Etikettövrigt
Läst 785 ggr
NinjaKakan
9/3/13, 10:35 PM

Plocka sönder en skrivare snabbt!

Ett litet annorlunda problem kanske. Men hur plockar man sönder en skrivare? Min hamster har rymt och sitter i den och vägrar komma ut…


Annons:
Jalking
9/3/13, 11:35 PM
#1

😂
Nyligen skulle jag ta ut bläckpatronerna ur min havererade skrivare. Eftersom den var helt död och det inte gick att köra fram patronerna i "bytaläge" och jag inte hade lust att lägga ner energi på en massa finskruva slet jag helt enkelt den i bitar. Det var iaf inte så enkelt som att lossa några skruvar.
I ditt läge skulle jag nog dra ur sladden så hamstern inte får sig en stöt och sen ge den tid själv kan ta sig ut. Förhoppningsvis innan den börjar gnaga på grejor där inne. Att bara stänga av skrivaren gör inte alla delar helt strömlösa. Gnager den på fel kabel så…

NinjaKakan
9/4/13, 12:26 AM
#2

Ja den är sönder och utdragen. Har försökt nu i några timmar för ut kan hon komma men hon vill inte :P så ja hon får väl bo där inatt. Men tack för hjälpen :)


Halvdansken
9/4/13, 12:11 PM
#3

Berätta hur det gick.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

NinjaKakan
9/4/13, 1:48 PM
#4

Ja hon verkar inte vara kvar där enligt min sambo, så får se när jag kommer hem..


KlyX
9/4/13, 10:13 PM
#5

Ställ skrivaren i en bur o vänta tills den vill äta?

NinjaKakan
9/5/13, 5:24 AM
#6

#5 hade jag kunnat göra men tyvärr var den förstor. Men hon var inte kvar i skrivaren när jag kom hem och fångade henne igårnatt efter några timmars väntan. Tack så hemskt mycket för hjälpen :)


Annons:
ru4real
9/5/13, 10:04 AM
#7

HAHAHA. Tack, Underbar fråga :)

NinjaKakan
9/5/13, 1:23 PM
#8

#7 visst är det? Hahaha väldigt udda problem men ja :P


beem
9/5/13, 1:36 PM
#9

Vilken rolig tråd. Skönt att det slutade bra.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

NinjaKakan
9/5/13, 1:50 PM
#10

#9 ja är så glad att jag hittade henne ^^ och skrivaren ska sättas ner i förrådet för att slippa fler insidenter som detta :P


Upp till toppen
Annons: