Annons:
Etikettövrigt
Läst 757 ggr
[Nathalie62]
2013-09-19 00:09

Medarbetare på Datorn ifokus

Vi skulle behöva någon som har erfarenheter om och kring datorer, som har tid och lust att visa sin närvaro minst varje dag.

Ha ett vårdat språk och vara konsekvent, du bör också undvika förkortningar i allra största mån.

Kunna hjälpa medlemmarna med sina frågor, begär dock inte att man ska kunna allt för det kan ingen. 😃

Är just du intresserad av att hjälpa till så skicka mig ett privatmeddelande och berätta lite om dig själv.

Annons:
[Nathalie62]
2013-09-19 12:06
#1

Vi hälsar deeman välkommen som Medarbetare hos oss 😃

beem
2013-09-19 15:52
#2

Välkommen säger jag också.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Halvdansken
2013-09-19 17:16
#3

Data i Fokus??? Vad för data då?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[Nathalie62]
2013-09-19 19:22
#4

#3, Ursäkta, det skulle stå Datorn iFokus så ändrade rubriken nu.😃

bamse6311
2013-09-19 22:48
#5

Bra att deeman kommit med som Medarbetare.
Han kan väldigt mycket om datorer.

Bra också med Medarbetare som kan svara på frågor utan en massa förkortningar och "invecklat" datorspråk.

Har ju här sett många som skriver och frågar här på sajten om olika saker och att de precis som jag egentlige kan "nada" om datorer och informationsteknologi i övrigt och då behöver man ju svar som man förstår sig på.

Jag själv har idag ställt två frågor här på sajten och hoppas att få hjälp med dem.

Bästa hälsningar,
Bertil

deeman
2013-09-20 11:12
#6

Tack alla så hjärtligt för välkomnandet! 🙂 Jag kommer att svara så gott jag kan, kan jag inte så tipsar jag om något i stället eller så skriver jag hypotetisk eller anammar teorin etc.

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Annons:
Upp till toppen
Annons: