Annons:
Etikettinternet
Läst 4575 ggr
Scorpio97
12/25/13, 12:43 AM

Google Chrome fungerar inte som den ska

Detta började i förrgår. När jag öppnar Google Chrome så kommer det först upp en ruta "Det går inte att läsa inställningar. Vissa funktioner kanske inte är tillgängliga och ändringar i inställningarna sparas ej" som man får trycka okej på, och sedan tre (lika) som det står "Det gick inte att öppna din profil ordentligt. Vissa funktioner är eventuellt inte tillgängliga. Kontrollera att profilen finns och att du har behörighet att läsa och skriva till profilens innehåll".

Temat och dom nedladdade grejerna (Ad block exempelvis) finns inte, vilket gör att det är väldigt drygt att vara ute på internet (är van vid att slippa all reklam).

Tänkte att det säkert löser sig själv, men det verkar inte så. Tips på vad jag kan göra? Vart finns profilen och hur kontrollerar jag att den finns och fungerar? 

Jag är 99.9% säker på att jag inte har laddat ner något nytt eller så innan detta hände.


//Jessie

Annons:
_Fisken
12/25/13, 12:47 AM
#1

Låter som internetproblem. Inte Chrome-problem. Du kan ju alltid installera om Chrome. Har du Chrome synkad så har du ju allt kvar som jag förstår.

Scorpio97
12/25/13, 12:55 AM
#2

Nu känner jag mig lite dum, att ominstallera borde jag ju ha lyckats listat ut själv att prova.

Det fungerade i alla fall, så tack för hjälpen!


//Jessie

Upp till toppen
Annons: