Annons:
Etikettinternet
Läst 1950 ggr
Lattjo
12/28/13, 5:43 PM

Problem med mejl

Jag har problem med min gamla mejl. Min mejl ligger på home.se men när jag försöker logga in blir jag bara hänvisad till spray. Vad ska jag göra jag kommer ju inte åt min mejl. Eller?

Annons:
Zepp
12/28/13, 7:28 PM
#1

Home.se är del av spray.. och de har i princip problem hela tiden!

http://support.spraypassagen.se/forums/185823-spray-mail

Såå.. varför använder du inte de 5 mailkonton du fått från din ISP?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Lattjo
12/28/13, 8:55 PM
#2

ISP? Det är ett väldigt gammalt mailkonto jag har givetvis ett nytt på hotmail. Men på min gamla mail är mitt Apple-ID registrerat. Och jag når ju inte det nu.

annia1
12/29/13, 12:55 AM
#3

Lattjo hur ser det ut på sidan du kommer till. Kika ordentligt på den, speciellt upptill om du ser om du måste logga in där eller om du kanske redan är inloggad. Om du är inloggad så får du kika på sidan vart du hittar mailen nånstans.
Är du inte inloggad så prova logga in där med dina uppgifter, om inte det går så kika efter en länk till support och skriv till dom och fråga hur du ska göra för att komma åt din mail.

.

Zepp
12/29/13, 3:00 AM
#4

Hotmail är väl lika struligt?

Menar de konton du får från din internetleverantör, de har en tendes att vara stabila!

Sen så hoppas jag att det framgick av länken att Spray har problem för tillfället.. försök igen om en dag och/eller kika på deras supportsida för mail.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

annia1
12/29/13, 3:35 AM
#5

zepp vart ser du att spray har problem för tillfället. Det senaste jag ser om jag går in på din länk är från den 25 nov alltså över en månad sen. Och på den står det löst på.

.

Zepp
12/29/13, 3:55 AM
#6

Du har rätt!

Men min far hade Home förut av någon outgrundlig anledningen.. och det var tillomed svajigare än Hotmail!

Så han gjorde den krångliga åtgärden att han använde en av de gratis mailkonton han får av sin ISP!

Sen så en fråga, hur länge sedan var du inloggad på Homekontot?

Sådana där gratiskonton brukar raderas efter en tids inaktivitet.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Annons:
Lill-Kisse
12/29/13, 11:08 AM
#7

#4 Varför skriver du om Hotmail? Man gick ju över till Outlook, så Hotmail är det väl ingen som har nu längre. För övrigt hade jag aldrig något problem med Hotmail under alla år, så ditt påstående kallar jag förtal.

Lattjo
12/29/13, 12:41 PM
#8

Jag har skrivit till homes support och väntar på svar. När jag ska logga in på home så blir jag endast vidareskickad till spray. Jag har sökt på den sidan om jag nu skulle bra inloggad men jag hittar inget. Det står endast att jag kan logga in på spray vilket jag ju inte har. Usch hatar när allt ska krångla!

annia1
12/29/13, 5:11 PM
#9

Lattjo när du är på sprays sida det du skulle kunna testa om du inte gjort det. Prova att logga in med de uppgifter du har till ditt konto. Ev prova med den adress du har, men efter (a) skriva in spray.se.  Annars bara hoppas att home svarar snabbt.

.

Lattjo
12/29/13, 5:20 PM
#10

Det har jag redan testat funkade inte heller.

Liz85
12/30/13, 11:19 AM
#11

Jag har ett hotmailkonto jag använt i alla år typ och aldrig haft större problem med det. Tycker det är väldigt stabilt så att säga att hotmail är instabilt håller jag inte alls med om.

Home har jag aldrig haft så det kan jag inte säga något om.

Vad gäller e-postadresser från sin internetleverantör har inte alla det. Jag har mobilt bredband och har så vitt jag vet inga e-postadresser via de. Så man kan inte alltid utgå från att det går att hänvisa alla till att använda en sådan adress.

beem
12/30/13, 4:09 PM
#12

#11 Jag instämmer betr. Hotmail. Jag har  använt det länge - så länge  som jag haft internet -  och det är länge  - och aldrig haft några som helst problem.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Upp till toppen
Annons: