Annons:
Etiketthårdvara
Läst 2532 ggr
Niini
1/21/14, 6:36 PM

Spelhörlurar, vilka?!

Lillebror fyller snart år och önskar sig ett par nya hörlurar. Han spelar mycket med vänner, har nu ett par såna här. Inga skitdyra hörlurar (gärna under 500 kr) men ändå bra ljud och passform :) Finns det såna?

Annons:
Zepp
1/21/14, 7:17 PM
#1

Eh.. men de han har är ju redan bra?🤪

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Niini
1/21/14, 7:42 PM
#2

Inte enligt honom ;)

Zepp
1/21/14, 7:46 PM
#3

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

kissidor
1/21/14, 8:40 PM
#4

är det samma typ av headset han vill ha nu, alltså att själva örpuffarna ser likadana ut? eller vill han ha in-ear eller såna där stora musse pigg-öron som båda stänger ute annat ljud bättre? och har han förresten sagt vad det är han främst inte gillar med de han har?

Värd på Mobiltelefoner och Android

deeman
1/22/14, 12:25 AM
#5

Sätter du på dig dessa lurar http://www.inet.se/produkt/6102175/gamdias-eros-7-1-gaming-headset-usb och lirar ett skräcklir reser sig håren och du blir säkerligen vettskrämd också. Nä skämt åsido - eftersom han spelar mycket så ska han ha ett par 7.1 lurar för den bästa möjliga upplevelsen.

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Niini
1/22/14, 9:39 AM
#6

Han har inte specificerat sig så mycket, annat än "dom ska vara bättre". Efter lite snokande fick jag fram att de även gärna skulle få vara trådlösa. Jaja.. sådär är det väl med 17-åringar, de är väl kanske inte de bästa på att uttrycka sig ;) Läste mig stirrig på recensioner, kollade in era förslag och gav upp! 🤦‍♂️

Struntade i det här med överraskning och frågade honom om han spanat in några själv. Det blir troligen dessa lurar! Lite dyrare än jag tänkt mig men ska se om jag får men nån annan på presenten också så löser det sig nog :)

Annons:
kissidor
1/22/14, 10:00 AM
#7

ja det är nog bättre att det blir rätt än att det blir en överraskning när det gäller en 17-åring 🙂. kommer ihåg att i den åldern var ju pengar presenten man blev gladast för, även om det låter lite tråkigt nu.

Värd på Mobiltelefoner och Android

WarMinerTool
1/22/14, 3:16 PM
#8

Har själv det här: https://www.spelbutiken.se/catalog/product/72561-turtle-beach-x12-xbox-360-headset
Har haft dom i ett år och dom funkar prima! Du kan koppla in dom till xboxet och datorn! :)

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Upp till toppen
Annons: