hej. min dator har blivit lite konstig... jag rensade den i förrgår(använder CCleaner om det har betydelse). jag rensade den ju inte så mycket då, utan bara sådana saker man hela tiden 'sparar' när man är på internet, som man inte behöver spara, osv.
nu idag (använde den inte igår) så är det jättemycket reklamer överallt! i texter och länkar t.ex. så är det ord som är färgade gröna med understrykning. om man håller musen över orden så visas det upp en reklamskylt vid ordet. grymt irriterande.
ibland när man klickar på t.ex. ny flik, enter(när man t.ex. skrivit in en webbadress) eller går in på en annan sida/tråd så kommer ibland en reklam ruta (nytt fönster) upp. har kommit upp ett par gånger någon sån här BOT chatt med personer som kommer från samma stad, för att locka till sig folk att bli medlemmar på någon dejting sida, de flesta gånger har det varit reklam för spel, sådana som t.ex. WoW och empire nånting.. och sådana 'vuxen spel', t.ex. som jackpot joy eller liknande.
hur får jag bort detta? rensade datorn igen nyss men funkade inte att få bort reklamen.
det blir även segare för den att ladda in t.ex. bilder.