Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1427 ggr
Scorpio97
2014-01-31 19:02

Asus f551ca-sx159h

Syrran ska skaffa ny dator, eftersom hennes håller på och krachar. En datorkunnig släkting sa att hon skulle köpa Asus f551ca-sx159h, vad tycker ni om den? 

Hon ska främst använda den till internet, skolarbete och kolla film. Hon spelar inga spel eller så, så hon behöver nog inte en så avancerad dator. 

Hon vill max lägga ut runt fyra tusen (:


//Jessie

Annons:
leemland
2014-01-31 19:06
#1

Nu har jag ingen koll på just den modellen men själv har jag väldigt dålig erfarenhet av ASUS .. 
Så personligen så säger jag köp den inte.. 

(ursäkta att jag blanda mig men va bara tvungen att säga min mening ) 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Scorpio97
2014-01-31 19:07
#2

Vad rekommenderar du istället?

Jag har själv en asus (brorsans gamla speldator), och den har fungerat helt okej i dom fem åren jag har haft den. Först nu har hårddisken och fläktarna börjar paja.


//Jessie

leemland
2014-01-31 19:14
#3

Okej. Själv har jag fått problem med nätverkskorten ofta, är inne på min andra Asus på 7 år nu och har bestämt att det är den sista. 

Tyvärr vet jag inte vilken jag ska rekommendera då jag inte har sån jättekoll på datorer :P Det finns ju så sjukt många olika. Så den frågan får jag nog överlåta till någon annan.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Zepp
2014-01-31 20:16
#4

Skit i etiketten.. köp av någon som ni har förtroende för!

Själva datorerna tillverkas i Kina.. på samma fabriker!

Länk!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

kissidor
2014-02-01 07:40
#5

den datorn hon blev rekommenderad ser ju helt ok ut om hon inte spelar spel eller photoshoppar. det finns ju fler alternativ i samma prisklass och med likvärdiga prestanda, men det ligger nog mycket i det zepp säger att det är en god idé att köpa den från en butik med kunnig personal och bra kundservice.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: