Annons:
Etikettövrigt
Läst 1281 ggr
Niklas
2014-02-18 13:25

Vill du bli värd för den här sajten?

Hej!

Eftersom den här sajten inte längre har någon värd har jag lyft ut den ur nätverket.

Om du skulle vilja ta hand om sajten och driva den vidare kan du höra av dig till Staffan eller mig. Vill du veta mer om vad det innebär att vara värd kan du läsa här:

Om att vara sajtvärd


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
deeman
2014-02-18 16:39
#1

Du vet det redan, men jag är intresserad. Och kan tänka mig ta över tillfälligt eller t.om tills vidare.

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Zepp
2014-02-18 19:28
#2

Jag röstar på Kaj.. och deeman!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

backpacker
2014-02-19 00:27
#3

Jag röstar på deeman! O eftersom han är villig att åta sig uppdraget så tycker han kan bli en bra Sajtvärd.

Resa är livet! Glad

[VSK]
2014-02-19 06:20
#4

Håller med #2

kissidor
2014-02-19 07:25
#5

jag tror också på deeman 🙂. jättebra att han kan tänka sig att axla det ansvaret så sajten kan vara kvar 🙂. det är ju en sajt med bra aktivitet och där många kan få hjälp,  så det vore ju för trist annars.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Kaj
2014-02-19 09:22
#6

Tackar för förtroendet men jag röstar på Deeman.

Jag har för lite tid över för att kunna driva siten då det ju ställer lite krav på att ta fram artiklar, gå igenom alla inlägg osv.
Men jag är gärna med fortsättningsvis med inlägg och svar.

Annons:
kissidor
2014-02-19 09:36
#7

jag hade trott på dig också kaj 🙂, men det är ju ingen popularitetstävling det handlar om, och ingen mening att "rösta" på någon som inte har anmält sitt intresse för uppdraget 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

beem
2014-02-19 09:53
#8

Jag hoppas Deeman blir Sajtvärd. Han har visat sig vara rätt person med mycket kunskap och alltid hjälpsam.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

deeman
2014-02-19 16:48
#9

Vad glad jag blir för Erat förtroende. Era ord och förtroende värmer, tack så hjärtligt. ❤️🙂
Men som sagt det är ingen popularitetstävling - beslutet ligger hos Niklas o Co…

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


bamse6311
2014-02-20 04:46
#10

Håller på deeman kan åta sig detta

Hoppas också innerligt att Kaj blir Medarbetare.

Dess två personer är de som kan förklara det mesta på ett lättfattligt sätt även för oss som inte är så kunniga/insatta.

Har själv haft dator ända sedan ABC80 men faktiskt aldrig haft intresset göra mer än trycka på "Powerknappen".

Vet inte ens hur jag skall göra för att gå in och sätta in ett nytt RAM-minne.
(Sådant får mina söner hjälpa mig med)

Både deeman och Kaj kan förklara saker på ett väldigt lättförståeligt sätt och ger väldigt bra instruktioner/tutorilas utan att aldrig någonsin på det minsta sätt bli "dryga" i sina svar.

Bästa hälsningar,
Bertil

Taggeman
2014-02-22 15:03
#11

Ser att deeman  står först bland medarbetarna nu.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

kissidor
2014-02-22 15:14
#12

Och sajten är nu synlig och öppen för alla, grattis :-) !

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: