Annons:
Etikettövrigt
Läst 1175 ggr
Swadika
2014-03-30 17:47

Tips på billig dator

Den datorn jag nu har håller på att falla sönder till min stora förtvivlan, den är riktigt bra och passar mig bra.

Men då jag verkligen behöver en dator så går det inte att leva utan dator en längre tid. Min tanke är därför att köpa en så billig bärbar dator som möjligt för att kunna använda tills jag sparar till en dator jag verkligen vill ha.

Det datorn behöver kunna göra är inget krävande egentligen men det är:

  • Kunna kolla mejl
  • Komma in på arbetsförmedlingens hemsida.
  • Ifokus och andra forum
  • Kolla serier och webbTV, men behöver inte klara av högsta kvalitén
  • Facebook

Egentligen ingenting som är krävande som sagt, men det är just att jag vill kunna skriva på tangentbord, annars hade jag klarat mig med telefon eller surfplattan. Den ska alltså vara så billig som möjlig.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
FjantYoda
2014-03-30 17:50
#1

Varför inte satsa på ett tangentbord till surfplattan? tror du kommer billigast undan på så sätt!

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Swadika
2014-03-30 18:03
#2

#1 Jag har funderat på det, nu kanske det finns olika det vet jag inte, men min mamma har ett tangentbord till sin ipad och det är som ett fodral och det blir väldigt mjukt. Går inte att sitta med i knäet (jag har inte min laptop direkt i knäet heller, utan på ett laptopsstöd eller vad det heter) och jag behöver nästan den "hårdheten" det blir med laptopen. Annars är det ett bra förslag och får bli det om jag inte hittar någon dator.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Zepp
2014-03-31 22:46
#3

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Swadika
2014-03-31 23:07
#4

Hm ,haha det var lite mer än jag planerade. Får försöka vända mig till vänner och se om någon kan sälja en lite billigare. Hade väl tänkt mig under 2000. 

Har även försökt sitta vid surfplattan och den är alldeles för seg, antar den är lite för gammal för det jag vill använda den till, det går inte att se på ebbtv på den tex :/

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Zepp
2014-03-31 23:11
#5

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: