#10 Nej, det kunde du ju inte veta. Med så knapphändig information om problemet i #0, så var det ju ett helt vettigt och logiskt antagande av dig och övriga svarande att det kunde bero på smutsigt och/eller utslitet tangentbord. Det är ju först när man läser ove555s senare inlägg nr #4 och #7 som man kan börja misstänka att det nog är nåt helt annat.
#11 Ja, jag skriver ganska fort för det mesta, och då är det ju särskilt störande när inte det tekniska hänger med i samma takt. Att det var så på din tidigare laptop, men inte på den nuvarande tyder ju på att det möjligen kan ha nåt med datorns specs/prestandanivå att göra? Min laptop är en rätt trög budgetvariant, och ove555s dator kanske också är lite långsam eftersom den är äldre.
#12 Åh, din lyckos, det låter ju jättebra!
Antingen så har du haft ovanlig tur med just ditt exemplar, eller så är det ett ovanligt bra fabrikat du har köpt.
#13 Ja, det har du rätt i, det är två helt olika saker, det tänkte jag inte på. Jag blev bara så förbryllad och otålig så jag väntade inte för att se ifall det blev nåt tecken efter en liten stund, utan jag bara tryckte ner tangenterna gång på gång tills det funkade. Nu har inte detta tröttsamma problem hänt på ett tag för mig, men när/om det gör det igen, så ska jag kolla noggrannare vilken av dom två olika felvarianterna det är.