Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 2159 ggr
hund_katt
9/7/14, 8:49 PM

Dator köpes

Vet inte om jag är på rätt forum nu, men aja… Söker en bra dator, helst laptop, som man kan spela LoL och minecraft på, gärna the sims 3 också, men inget nödvändigt. En rätt billig…. c:

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
kissidor
9/8/14, 1:52 PM
#1

hur stor skärm vill du helst ha, och behöver du ha cd/dvd/blueray-läsare i den?

och vad betyder "rätt billig" för dig, vad har du för tak?

Värd på Mobiltelefoner och Android

hund_katt
9/10/14, 6:14 PM
#2

är inte bra på mått osv… men ca 30 cm kanske(kan inte mäta i tum xD ), på skärmen. aa, gärna cd/dvd läsare, men inget krav.

hmm… pris.. runt 2-3 tusen… lite mer får den också kosta. vet inte hur mycket man kan få för ett par tusen?

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

kissidor
9/13/14, 9:51 AM
#3

den vanligaste storleken 15,6" kör vi på då 🙂.

för ett par tusen får du knappt nåt användbart öht, jag tror du ångrar dig om du köper nåt i den prisklassen att du inte kostade på lite mer. då sitter du där med en klump som du bara retar dig på för att den är tokseg och överhuvudtaget kan användas bara till en del av vad du skulle vilja ha. kan man inte få fram mer så är det ju som det är, då får man rätta mun efter matsäcken. men eftersom det låter som att du kan sträcka budgeten lite vid behov så skulle jag egentligen vilja råda dig att titta mellan 3 och 4000, då blir det lite roligare för dig. 

ska man bara surfa och maila duger nästan vadsomhelst, men så fort man vill spela så kräver det mer. nu är det ju lyckligtvis ganska låga systemkrav på de spelen du nämner, därför skulle jag tro att det funkar bra med en dator i det prisintervall jag föreslår - men reservation dock för att jag har förstått att sims 3 ändå kan bli ganska krävande om man har många expansioner.

här är ett urval under 4000 som känns prisvärda, observera att i flera fall så är det ett tillfälligt kampanjpris hos någon butik som gör dem så prisvärda: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=2508972,2742831,2753458,2745574,2740176,2794345

Värd på Mobiltelefoner och Android

hund_katt
9/18/14, 3:30 PM
#4

Tack c: Det finns två expansioner som jag kommer skaffa isf till Sims. Sen är jag nöjd c:

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: