Annons:
Etikettmicrosoft-office
Läst 1377 ggr
Kadoor
10/1/14, 5:25 PM

Kan inte öppna word, outlook m.m.

Hej!
Nu har jag stött på ett problem: Jag kan inte öppna word programmen! Alltså word, outlook, excel osv. Det är på min skoldator, så jag har inte laddat ner det själv.
Dessutom behöver jag både outlook och word till skoluppgifter och att komma åt min skolmail. Får ofta mail om information osv till den, från lärarna. Så det är inte så jättekul..
Först började word krångla helt utan anledning, det kom upp att det inte svarade och när jag försökte klicka någonstans stängdes det ner. Spelade ingen roll om jag startade om det eller datorn, det fortsatte krångla.
Och nu kan jag inte öppna något microsoft program.
(Jag ska prata med vår IT- lärare imorgon om jag inte lyckas lösa problemet ikväll, men skulle uppskatta om någon kom med tips. Programmet kostar ju och vet inte vad som händer ifall jag försöker ladda ner det igen)
Har office 2013 btw, ifall det spelar någon roll. ;)
Detta är meddelandena som kommer upp när jag försöker öppna programmen:

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Kadoor
10/1/14, 5:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nästa bild.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Kadoor
10/1/14, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bilden på rutan "Windows Installer"  kommer upp när jag försöker reparera felet…

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Zepp
10/1/14, 6:58 PM
#3

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Kadoor
10/1/14, 8:07 PM
#4

#3 Tack så mycket för länken! Ska se om jag kan lösa detta! ;) försöker reparera programmen helt, så får vi se om det fungerar. Annars får jag höra med IT- läraren imorgon. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: