Annons:
Etikettövrigt
Läst 793 ggr
Eda
2014-10-13 10:04

Hur hittar Datorn i Fokus till mina skosnören?

Hej! 
Jag är med i Rörelsehinder i Fokus och har där lagt in ett inlägg om ”Självknytande skosnören” som länkar till min blogg i inlägget: Skosnören som inte behöver knytas och till min stora häpnad och glädje hittade jag i min statistik bland alla sökningar flera från Datorn i Fokus. Hur fungerar det?

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Zepp
2014-10-13 17:05
#1

När du gör ett nytt inlägg så poppar det upp på "Nya inlägg på iFocus" högst upp till höger!

Då syns det hoss alla som är inloggade.

Tror jag skulle ha klickat oxå om jag hade sett det?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Eda
2014-10-13 17:50
#2

Det trodde jag först också, men klickar man på Nya inlägg kommer man till Rörelsehinder i Fokus och inte till min blogg och först därifrån kan man klicka vidare till min blogg. Och flera från just Datorn i Fokus, men inte från några andra kategorier, har hamnat där, vilket jag tycker är konstigt.  

För övrigt tror jag också att jag skall börja med sådana skosnören!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Veda
2014-10-15 07:16
#3

Någon, som är inne på datorn i fokus, har bokmärkt "dina skosnören" och hoppar dit för jämnan?

Zepp
2014-10-15 11:37
#4

#2

Då är det mest troligt att det är servern som iFocus ligger på som kollar att din länk funkar/pingar den/scannar den för virus eller liknande.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: