Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1052 ggr
Syntium
10/19/14, 1:03 PM

Skrivare

Behöver en ny skrivare. Kraven är att kunna skriva ut på båda sidor, skanna (men det kan väl de flesta), snål med färg och Bra på foton!

Hit me with förslag! :)


"I'm too old for this shit."


Annons:
Syntium
10/19/14, 2:01 PM
#1

Planerar förresten att skriva ut både text och foton, så vilket är då bäst? Bläck eller laser?

Edit: Jag får skaffa en av varje har jag kommit fram till, så säg en bra, inte alltför dyr fotoskrivare :)


"I'm too old for this shit."


Record
10/19/14, 10:28 PM
#2

#Syntium

Det var inga små krav du har, det kräver ett långt bord där du ställer upp efter varandra Scanner + Fotoskrivare + skrivare för texten. Det blir dyrt de. om de dessutom skall scanna alla.

Tycker du väljer en bra scanner med den upplösningen du önskar, och sedan fotoskrivare med minst samma data, och sist en laser för texten. kanske skall de dessutom vara trådlös överföring från flera datorer, så blir det nog bra. Något om typ är svårt att ange i nuläget du får speca dina krav först..

Syntium
10/20/14, 8:19 AM
#3

Jag tänker så här nu: 1 fotoskrivare/skanner och en för text (laser då). Kravet är nu egentligen att det behöver inte vara dyraste, bästaste fotoskrivaren utan den ska vara billig i drift.


"I'm too old for this shit."


JonasDuregard
10/20/14, 11:21 AM
#4

Använd prisjakt. Här är en sökning på skrivare med scanner och automatisk dubbelsidig utskrift: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?m=s190622885#rparams=m=s190622990

De mest populära är oftast bra. 

Att vara snål på färg är lite svårare att mäta, finns en massa olika parametrar som har med det att göra men jag kan inte bedöma vilken som är bäst.

Syntium
10/20/14, 5:07 PM
#5

Tack för hjälpen!


"I'm too old for this shit."


Upp till toppen
Annons: