Annons:
Etikettwebbläsare
Läst 924 ggr
Carrosh
2014-11-24 21:16

Ser inte vem som gillar i Chrome, men i andra...

Har googlat och googlat och kan inte riktigt finna någon lösning på mitt problem..

Det är nämligen som så att Chrome inte verkar vilja låta mig klicka på länken för att se vilka som gillat de inlägg jag har på facebook. "NN, NN, NN och 4 andra personer  gillar detta). Det fungerar i andra webbläsare att öppna upp den listan, men jag vill ju gärna inte byta webbläsare varje gång jag vill kolla facebook..

Jag har tittat efter ifall det finns uppdateringar till webbläsaren, jag har rensat kakor och cache, jag har inte en massa onödiga program och tillägg i webbläsaren.. så nu står jag helt handfallen och hoppas att någon känner igen problemet och kan ha en lösning på det!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
ChristineL
2014-11-24 21:32
#1

Jag har också chrome och för mig har det inte varit några problem.

_Fisken
2014-11-24 21:34
#2

Skumt. Min Chrome funkar bra med just det. Har du kollat under Inställningar/Avancerade inställningar om det är nåt där du har ändrat och som ser "spärrande" ut? 
Har du uppdaterat annat än Chrome? (Nu pratar jag om sånt jag inte riktigt är fullt 100 på).  Men jag är noga med att uppdatera Java och Adobe Flash och allt det där. Andra här vet säkert mer om detta….

Carrosh
2014-11-24 21:43
#3

#2 Jo, allt sådant är uppdaterat. Men jag har löst problemet nu, genom att avinstallera chrome och installera om det. Något är det som blivit tokigt, för chrome ballade ur tidigare också genom att knyta mitt google-konto till webbläsaren och så kunde jag inte stänga den. Men nu är problemet löst iaf. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

_Fisken
2014-11-24 21:56
#4

FYI. Det är superbra tkr jag att logga in i webläsaren med sin gmail adress. När jag sen loggar in i biltelefonens Chrome med min gmail adress så synkas alla bokmärken o lösenord så jag får samma bokmärken oavsett var jag anv. Chrome. Samma på jobbet.

Carrosh
2014-11-24 22:06
#5

#4 Det är säkert supersmidigt, om man har användning för det. Dessvärre ballade det ur totalt här och jag hade inte ens någon nedstängningsknapp på webbläsaren, utan fick gå bakvägen för att stänga ner programmet. Precis allt, allt, allt blev knutet till mitt google-konto, vilket jag absolut inte känner att jag vill. Men för den som tycker att det är smidigt så visst..

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: