Annons:
Etiketttillbehör
Läst 850 ggr
Castiel.
12/5/14, 8:49 PM

Windows Live Messenger

Tro det eller ej, men MSN fungerar fortfarande. Jag hittade ett program som heter Messenger Reviver 2 och jag valde 2009 versionen av MSN och den FUNKAR!!! Herregud, nu slipper jag allt krångel med Skype. Dock så får man en ruta att MSN slår samman med Skype, men det är bara att klicka ner den. 

Jag tog den här bilden bara för att visa att detta inte är taget från 2009. Som jag längtat efter MSN <3

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
[VSK]
12/5/14, 8:51 PM
#1

Vilken kanoners nyhet 👍

Har du nån länk å bju på månne?

Castiel.
12/5/14, 8:59 PM
#2

http://messengergeek.wordpress.com/2013/04/23/use-messenger-reviver-2-to-bring-back-messenger-and-beat-skype/

Jag använde mig utav den här länken. Om det hade funnits något slags virus i det här programmet så hade mitt antivirusprogram varnat om det och blockat sidan, vilket den inte gjorde så antar att det var virusfritt! Älskar att ha MSN tillbaka!

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

[VSK]
12/5/14, 9:02 PM
#3

Jag hittade. Tack ändå. Mitt AV flaggade inte heller så det är bara att hålla tummarna. Men det är ju knappt nå kontakter jämför med skype 🤔

Upp till toppen
Annons: