Annons:
Etikettwebbläsare
Läst 2408 ggr
Idakarrlsson
2015-01-05 14:55

Reklam pop-up fönster

Hej! Nu behöver jag hjälp, för jag själv suger på datorer osv.

Använder Google Chrome. Det kommer med jämna mellanrum upp pop-up fönster med reklam. Pop-up fönsterna kan tex kommer upp när jag trycker på en sökruta såsom google sök eller t.o.m på Swefilmer när jag skulle söka upp en film.  Sjukt störande när det kommer massa reklam när man öppnar ny flik. 

Kollade under "tillägg" och då var det nått som hette 7savE som aktiverade sig även fast jag hade avaktiverat det och tagit bort det. När jag använde google sök så kom det även upp sökförlag och så stod det att det var ifrån 7save. Så jag letade upp hur man tog bort det och fick fram mappen det låg i. Tog bort det men probelmen fortsätter. Hittade även andra skumma mappar som jag tog bort. Är ganska säker på att det inte kommer från 7save då det inte längre kommer upp sökförslag från dem. Det måste vara nått annat. Men vet inte vad och hur ska jag hitta det??

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Annons:
Idakarrlsson
2015-01-05 14:58
#1

PROBLEMET ÄR LÖST!

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

DiamondIce
2015-01-05 15:29
#2

#1 Hur gjorde du? Var det det du skrev i #0 som funkade eller något annat? Jag har samma problem 🤦‍♂️

Idakarrlsson
2015-01-05 15:33
#3

#1 Det var som jag skrev i #0

Gå in på den där menyn i höger hörnet.

Fler verktyg- inlägg (Om det finns ett skumt tillägg så..) - programmeraläge. Då får du fram vad den ligger på datorn och det är bara till radera den mappen.

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

DiamondIce
2015-01-05 17:07
#4

#3 Okej, då ska jag prova det! Tack! 🙂

NordicSunset
2015-01-05 18:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vilken meny? denna? :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Idakarrlsson
2015-01-05 20:45
#6

#5 Nope. Gå in i Google Chrome och längs upp till höger. Det ser ut som tre sträck under varandra. Har ingen bild tyvärr.

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Annons:
Upp till toppen
Annons: