Har väldens problem och det va i form av att idag när jag startade datan så först funkade inte musen (bärbar data) så fick sätta in en vad heter det? vanlig mus?
I vilket fall så försvann det sen när jag startat om datan vad jag senare märkte va att jag inte kunde radera bilder jag skulle rensa bort, sedan upptäckte jag även att jag inte ens kunde flytta filer och även att jag inte kunde ladda ner något varken bilder eller program.
Jag undrar va som kan ha hänt? Jag sökte på fel meddelandet men fick inte upp några direkta svar av den och inget händer när man felsöker. Den säger något om ''blioteksplatser som inte stöds'', fattar nada. Har även ställt tillbaka datan till de inställningar som var den 21 då jag inte använt datan speciellt mycket. Både min kompis och min kille säger det kan vara för lite ram minne men vi kollade sedan närmre på det och det kan det inte vara.
Det är en skoldata som jag har haft otroligt mycket problem med innan och ska lämna in den igen för typ 5.e gången på måndag men har jag tur så kanske ni vet vad som kan vara fel och hjälpa mig. Om inte annat så kanske skolans itgubbe vet dock synd då jag inte kan göra mitt arbete då inget går att flytta eller spara.