Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1637 ggr
Jetaime
2015-02-04 14:19

Hemsida.

Hej! Jag vet inte om detta är rätt sida att fråga om hemsidor på, annars får ni hemskt gärna skicka mig vidare. Dock är det ganska basic-frågor, så kanske någon kan hjälpa mig ändå :)

Det var ett tag sen jag höll på att bygga hemsidor osv. men har tagit på mig att hjälpa en bekant att fixa en liten hemsida som handlar om hans företag. Han har egentligen inte så stora krav, men blir lite fundersam över hur jag ska gå till väga. 

Han vill ha en väldigt enkel hemsida (gör inget att det är en "färdig mall" som man kan fixa lite efter vad man själv tycker). Utan reklam och sen vill han ha ett domän. Det är ungefär hans krav. 

Någon som har tips på var man kan lägga upp den och hur man ska gå till väga? :) Lite grann om sånt här kan jag ju sen tidigare, men fastnat lite och skulle behöva lite tips för att komma igång!

Annons:
Cireea
2015-02-04 14:21
#1

Jag gillar Weebly 🙂Har själv min uppfödning på den hemsidan. Där kan man bygga och göra lite som man vill. Oerhört smidigt och lätt att använda.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

AndersT
2015-02-04 14:30
#2

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

skursvamp
2015-02-05 12:30
#3

Hej!

Weebly tycker jag är toppen!

Annars finns en massa andra liknande program som Weebly listade här:

Gratishemsidor.nu

Kolla min sida med tjänster för att bygga gratis hemsida.

deeman
2015-02-05 13:59
#4

Notera kravet "Han har egentligen inte så stora krav, men blir lite fundersam över hur jag ska gå till väga. " vilket innebär att han måste troligen köpa något webbhotelspaket ex hos ONE( från 15kr /mån) som  skulle var bra val  i detta fall. Framtagning av desingen är tämligen enkel med hjälp av deras egan editor

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Upp till toppen
Annons: