Annons:
Etikettprogramvara
Läst 1462 ggr
Cindy-
2015-02-21 09:14

Musen slutar fungera

Hejsan, 

Jag har ett problem som jag haft i mer än ett år nu. Kanske t.o.m längre.

Någonting händer då och då med min dator. Mus, tangentbord och ritplatta slutar helt enkelt att fungera rätt som det är. Enda chansen jag har att få igång det igen är att stänga av datorn brutalt och starta om igen.

Jag blir galen på det här när det händer när jag sitter och jobbar i Photoshop och inte har hunnit spara.

Jag ska tillägga att det är inte bara när jag jobbar i Photoshop som det händer. Utan det slår till precis när som helst. 

Det händer väldigt oregelbundet. Ibland går det flera veckor utan att Musen fryser. Och ibland händer det ett par gånger på en vecka.

Finns det någon här som varit med om samma sak, och vad kan det vara för fel? Vore enormt tacksam om jag kunde få ordning på det här.

Annons:
Cindy-
2015-02-21 10:42
#1

Aww ni kan ta bort det här inlägget. Jag har tydligen ställt frågan tidigare och fått svar. Jag har ännu inte fått ordning på mitt problem. Men jag tänkte att jag kunde bifoga era svar till en kille som skulle kunna hjälpa mig. 

Så ni som har befogenhet att plocka bort det här inlägget kan göra det.

Tack!

Zepp
2015-02-21 12:58
#2

Låter som det är dags att byta dator?

Dvs hur gammal är din dator?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Cindy-
2015-02-23 16:20
#3

Ja jag köpte den sommaren 2009 så visst, den har några år på nacken. Men den är fortfarande bra tycker jag.

Upp till toppen
Annons: