Annons:
Etikettövrigt
Läst 1718 ggr
[Marsvinspluttochkaninsele]

Vår acer laptop blir allt sämre

Nu laggar vår data och trög startad och mycket mer. Den har även tappat skruvar sen innan och liten på kanten vid skärmen har gått upp lite, vi har ringt acer gång på gång nu utan fått hjälp. Vi kan inte ens återställa den pga då lagar hela datan nu mera okså. Så sjukt tråkigt att datan redan är så dålig efter som vi köpte den för några månder bara ! Och den är som en gammal dator på 3 år redan ! Dålig hjälp gör tyvärr att vi snart får klara oss med mobilerna tyvärr och den är behövlig tex för min blogg och mycket mer

Annons:
kissidor
2015-06-02 06:41
#1

det var det värsta! jag har en acerdator som jag är supernöjd med, haft den i ett drygt år utan att nåt blivit dåligt. kan du tala om vilken modell det gäller? och var köpte ni den, har ni varit i kontakt med butiken också?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Marsvinspluttochkaninsele]
#2

Modell kan jag inte i huvudet tyvärr :/ Cdon köpte vi den ja både och faktist men ingen hjälp snart åker den ut. Igår funkade den kanske några timmar normalt på kvällen men annars på dagen var den helt knäpp :/ känns som man betalar för inget för jag har den på faktura som sambon betalar dock kan han inte stå för den pga skulder

kissidor
2015-06-02 10:14
#3

ok, jag tänkte att om du kunde tala om vilken dator det var så skulle man kunna söka information om den modellen och kända problem med den - nu kan ju varken jag eller nån annan här ha en aning om nånting alls om den. men om den tom tappar skruvar helt av sig själv så måste det ju vara ett solklart garantiärende iaf, har ni förklarat att ni kräver garantiåtgärd och bara vill veta var och hur ni ska lämna in den, eller har ni mer liksom bara ringt och frågat vad det är för fel?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Marsvinspluttochkaninsele]
#4

Ja det har vi gjort med Dock är vi rädda att vi inte har en dator sen och min padda är paj så finns inget som kan ersätta datorn så länge:/

kissidor
2015-06-02 10:47
#5

jo det är ju alltid problemet med grejerna, så länge det fortfarande är lite liv kvar i dem ändå så vill man inte vara av med dem i flera veckor… men det låter ju inte som att ni har jättemycket att välja på samtidigt. det finns ingen chans att ni känner nån riktigt snäll person som skulle kunna låna ut en surfplatta eller laptop ett tag medans ni skickar in denna?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Marsvinspluttochkaninsele]
#6

Nä tyvärr har en gammal skrot hög men ingen laddare dock :/ Synd nog kastade vi den och trösk vörket till dator som han hade när vi blev tsm :/

Annons:
Upp till toppen
Annons: