Annons:
Etikettspel
Läst 988 ggr
hund_katt
2015-06-02 17:13

Bilden på spelet är för stor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har precis installerat Archeage på min HP-laptop med Windows 8. Men finns ingen knapp i hörnet på spelet för att göra helskärmsläge(den som är vid krysset menar jag, finns en men den är såhär 'grå' så går inte klicka på den), och bilden är så 'lång' så den går ner liksom under det där 'bandet'/'linjen' eller vad det heter… Längst ner på skärmen där typ batteri, klocka, datum och flikar till olika spel och sånt finns. Om ni fattar… Bilden går liksom under där så kan inte nå knappar och sånt i spelet som sitter längst ner på bilden… Hade en kompis som lyckades få det här 'bandet' att sitta längst ut på sidan av skärmen, och inte längst ner… Hur gör jag det? Hoppas ni fattar hur jag menar.. Skickar med en bild så kanske ni förstår hur jag menar.. Som ni ser på bilden så går liksom spelet ner under 'bandet'.

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
hund_katt
2015-06-02 17:15
#1

Emh… Kom på att 'bandet' heter aktivitetsfält haha xD Vill alltså ha aktivitetsfältet på sidan av skärmen :) fast nu när jag kom på vad det heter så kanske jag hittar något på google…. Var inte så lätt när man inte visste vad det heter… Aja vill ändå ha svar, är rätt dålig på att hitta saker på google ändå.. Så ifall jag inte hittar :)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Kagamine
2015-06-02 17:19
#2

Klicka och håll inne på aktivitetsfältet, och dra den till sidan av skärmen! Inte svårare än så :)

Pialinn
2015-06-02 17:19
#3

Om du högerklickar på "bandet" och går in på "Egenskaper" kommer en ruta upp, där du bockar för "Dölj aktivitetsfältet automatiskt".  När du vill ha det tillbaka klickar du bort bocken.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

hund_katt
2015-06-02 17:21
#4

Ok jag har fixat det :p

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Pialinn
2015-06-02 17:21
#5

Läste inte ordentligt och skulle skriva hur man får det till sidan och såg att Kagamine redan svarat på den frågan. Men mitt råd kanske hjälper en annan gång.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

hund_katt
2015-06-02 17:22
#6

Skulle högerklicka och låsa upp sen kunde jag dra det :) tack för svaren ändå! :D

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
hund_katt
2015-06-02 17:24
#7

Jaha man kunde dölja det också… Mhmm ja men där ser man :D tack så jättemycket!

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Ladydragon
2015-06-02 22:50
#8

Borde nog annars finnas någon inställning i spelet där man kan ange om man vill ha helskärmsläge och även skärminställningar 

men visst kan det oxå vara en bra lösning att flytta eller dölja aktivitetsfältet

Upp till toppen
Annons: