Annons:
Etikettövrigt
Läst 1041 ggr
Alexxiis
6/5/15, 9:41 PM

Bandicam startar inte

Ber om ursäkt på förhand om detta är fel sajt eller fel kategori för mitt problem.

Som ni säkert läste i rubriken så har jag ett problem med programmet Bandicam. När jag startar det så lägger det sig direkt i aktivitetsfältet, det kommer alltså inte upp på själva "skärmen" utan det bara lägger sig där och jag kan inte klicka upp den eller liknande. Provade att ominstallera och då funkade det i ungefär 1 dag, nästa dag fick jag samma problem. Jag kan alltså inte få upp själva program fönstret, programmet startar men jag kan inte se det på själva "skärmen". 

Har också provat att köra programmet som administratör men det funkar inte då heller. Så nu till min fråga, hur ska jag fixa detta? 

Tack på förhand!

Annons:
[VSK]
6/5/15, 11:07 PM
#1

Har du datorn kopplad till mer än en skärm? Tex till tv eller en sekundär skärm.

Alexxiis
6/5/15, 11:24 PM
#2

#1 Jaa har den kopplad till Tv men eftersom att min tv inte är på när jag använder bandicam borde väl det inte störa? Eller?

[VSK]
6/5/15, 11:38 PM
#3

Beror på om tv verkligen blir avstängd eller inte.

1. Starta programmet.

2. Starta tv. 

3. Tryck på miniatyren (aktivitetsfältet) på tv så programmet öppnas (ställ in så att du ser datorn i tv).

4. Dra programmet från tv till datorskärm. Se till att programmet är maximerat i datorskärmen.

5. Stäng av programmet, men låt tv vara på.

6. Starta programmet (från datorskärmen).

Nu bör det funka……

[VSK]
6/6/15, 9:47 AM
#4

TS, hur gick det?

Alexxiis
6/6/15, 7:15 PM
#5

#4 Det funkade, tack så mycket! :)

[VSK]
6/6/15, 9:11 PM
#6

Va bra :-)

Annons:
Upp till toppen
Annons: