Annons:
Etikettprogramvara
Läst 978 ggr
Fadern
10/10/15, 11:15 AM

Kontakt Google

Har Google ingen hemsida? Hur jag än letar så hamnar jag bara på googlesökning. Jag vill fråga var mina fakturor för Google Drive finns. Beloppet dras ju bara från mitt konto men jag behöver fakturan oxå.

Annons:
Tant Grön
10/10/15, 11:25 AM
kissidor
10/10/15, 11:31 AM
#3

testa att gå in på https://wallet.google.com/ , välj "transaktioner" och klicka på en, på vissa står det när man scrollar längst ner en länk "hämta momsfaktura" - betalar inte för google drive själv så vet inte om det gör det för den men det är värt att kolla åtminstone

problemet med lösningen enligt länken i #2 är som jag förstår det att den inte är relevant för privatpersoner, men jag kan ha missuppfattat det 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fadern
10/12/15, 10:54 AM
#4

Tack för tipsen. Tyvärr så hittade jag varken mina fakturor eller Google support. Men jag löste problemet på ett annat sätt, jag skippade Google Drive och tog istället Microsoft Onedrive. Där hittade jag lätt support, förutom att informationen var mycket lättare att hitta själv oxå. Och så fick jag lika mycket lagringsplats (1 TB) för 65 SEK/månad istället för 107 som Google tagit. Och då ingick hela officepaketet, inklusive kommande uppdateringar, i priset.  Och det bästa av allt, att flytta dit min backup tog 20 minuter, jämfört med 25 timmar till Google Drive!!!

Upp till toppen
Annons: