Annons:
Etikettspel
Läst 1209 ggr
[SonjaG]
10/25/15, 2:52 PM

Ett dataspel tar över

Detta kanske är fel ställe att lägga denna fråga. Flytta gärna.

När jag ska logga in på min e-post (jag anväder Spray) kommer ett spelprogram upp som heter Assasin´s creed syndicate . Jag har aldrig använt det och vet inte varför det dyker upp. Jag kan inte bli av med det. Jag kommer inte in på min e-post. Allt är som blockerat av detta när jag vill använda mitt spray.

Är det någon som har sett samma sak och som kan hjälpa mej?

Annons:
[SonjaG]
10/25/15, 5:29 PM
#1

Någon?

[Jens]
10/26/15, 6:04 AM
#2

Ladda ner detta program och kör det. Under installation så var uppmärksam att du får en fråga om att vilja prova på 30-dagar av PRO-versionen vilket du naturligtvis inte vill. 🙂

https://www.malwarebytes.org

[SonjaG]
10/26/15, 9:48 AM
#3

Tack Jens. Är det ett gratisprogram?

[Jens]
10/26/15, 9:49 AM
#4

Ja, om du gör som jag skrev i inlägg #2 så blir den gratis.

[SonjaG]
10/26/15, 10:11 AM
#5

Tack för hjälpen.

[SonjaG]
10/27/15, 10:56 AM
#6

Hej igen.

Jag berättade för min datakonsult (min man!) om programmet. Han har redan använt det, sa han.  Men det tog inte på spelsidan. Så nu kommer det upp igen och igen och igen. Finns det ngt annat man kan göra?

Annons:
Inkanyezi
10/27/15, 11:48 AM
#7

Det du har fått in i datorn är ett program som kapar din webbläsare.

Ibland kan man bli av med en sådan genom att helt enkelt installera en annan webbläsare. Beroende på vilket operativsystem du har finns en del olika att välja på. Om du sedan vill använda din gamla webbläsare är det möjligt att du kan lösa problemet genom att först avinstallera den och ta bort alla associerade tillägg och filer från datorn, varpå du kan installera webbläsaren igen.

Men problemet ligger i ett tillägg i webbläsaren, så det första du kanske skulle göra är att granska vilka tillägg den har. Någonting som du har gjort på nätet har installerat det där tillägget, och det är möjligt att din webbläsare erbjuder en enkel borttagning av det.

Taggeman
10/27/15, 9:31 PM
#8

Prova det här programmet som är gratis kan fungera det ska va bra ADV cleaner, från deras hemsida. https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/

Skriv sen om programmet fungerade för dig.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Farwuq
11/2/15, 9:18 AM
#9

#0 Samma sak hände mig på "Home.se"
Det varade bara en dag och är borta nu.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

JonasDuregard
11/5/15, 10:06 AM
#10

#0 Är det inte bara en reklam från sidan som dyker upp? Kolla om det går att skrolla förbi den eller om det finns något kryss i hörnen av reklamen, eller försök vänta och se om det försvinner. 

Annars är adblock plus ett bra program som skulle kunna lösa problemet och göra hela internet-upplevelsen betydligt mer njutbar :) https://adblockplus.org/ 

Du skriver inte vad du har för operativsystem men jag utgår från att du använder Windows på en PC?

Upp till toppen
Annons: