Annons:
Etikettmac
Läst 3731 ggr
emmieerlandsson
2016-01-21 20:38

Spara projekt från iMovie?

Hej! Nu är det såhär att jag precis suttit hela dagen och redigerat en film i iMovie som jag sen ska ladda upp till youtube. Men nu när jag väl ska spara den så fattar jag inte hur man gör. Jag har tryckt på den där "dela" ikonen i iMovie och försökt trycka på både fil och youtube men det händer inget. Det finns inget annat där uppe vid arkiv eller redigera heller så jag har ingen aning om vad jag ska göra och videon måste vara uppe så fort som möjligt. Videon är lite mer än 13 min lång ifall det spelar någon roll och jag kan absolut inte radera mer av videon, jag har inte heller några andra filer/filmer på datan elle iMovie utan bara den filmen som jag gjort nu Jag hade varit jätte tacksam för svar, har ingen aning om vad jag ska göra och har sökt runt på Google och youtube i en evighet!

Annons:
[Outlawly]
2016-01-21 21:31
#1

Hmm sånt problem har jag inte haft.

Har du testat att bara starta om programmet eller datorn för att sen gå in på projektet igen?

emmieerlandsson
2016-01-21 21:45
#2

Nej, det har jag inte. Jag är rädd att allt ska försvinna, även om de säger att projekten automatiskt sparas på iMovie men jag vågar inte riktigt för att jag vill inte förlora videon.

en_person
2016-02-15 22:06
#3

spara så som du har försökt, alltså med "dela", men inte till youtube utan till så att du har själva filmen sparad på din dator. För sedan kan du lätt föra över från datorn till youtube.

För jag själv har aldrig fört över någon film direkt från imovie till youtube, utan via datorn först - så att jag har en kopia av filmen också själv

Upp till toppen
Annons: