Annons:
Etikettövrigt
Läst 2245 ggr
Maria
2016-03-26 09:09

Skärmbild på tvären

Katterna har lyckats att få bildskärmen på tvären och jag vet att det är ett kortkommando att få tillbaka den men jag har glömt. Det har hänt innan haha. Kan någon hjälpa?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2016-03-26 09:26
#1

Jag lyckades efter en stund. Jag tror jag tryckte på Alt+ någon av F-tangenterna överst😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
2016-03-27 17:06
#2

Det är tydligen några oerhört datakunniga katter du har. Kunde du inte fråga dem vilka kortkommando du skulle använda? 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
2016-03-27 17:07
#3

#2 Haha, ja de lyckas med det mesta iblnad😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
2016-03-27 17:21
#4

Mina katter är inte lika datorkunniga - tack och lov. 😃

Kommandot Ctrl+Alt+pil eller Alt Gr+pil ska tydligen återställa till normal skärm, men när jag testade på min dator så funkade det inte, men det beror troligtvis på att jag har ett NVIDIA-grafikkort. Då måste man ändra i inställningarna för grafikkortet.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
2016-03-27 18:08
#5

Åh tack jag ska försöka komma ihåg det och bokmärka denna tråden.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Halvdansken
2016-03-30 20:54
#6

Liknande saker har hänt mig när våra katter plötsligt hoppar upp på skrivbordet och lägger sig tvärs över tangentbordet. Har fått de märkligaste inställningar…

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Annons:
Maria
2016-03-30 21:03
#7

#6 Haha, ja katter är fenomenala😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: