Annons:
Etikettövrigt
Läst 1289 ggr
Calcifer
6/9/16, 10:51 PM

Mp3-spelare, köptips!

Sorry att det hamnar på datorn iFokus, men lägger det under övrigt, visste inte vilken annan sajt som kunde passa.

Jag måste köpa en ny mp3-spelare då min håller på att ge upp och skulle behöva lite tips. Kraven är inte så många egentligen:

  • Minst 2-4 GB minne, OM det inte finns plats för minneskort, ett sånt har jag på 8 GB, då kan interna minnet få vara sämre
  • Måste ha någon form av skärm
  • Relativt enkelt att bläddra mellan låtar/mappar

Helst inte dyrare än runt 500:-, DOCK får den vara dyrare om jag kan få mer personliga erfarenheter av att det är en bra spelare. Typ, kan ni säga "jag har haft x i flera månader och den är jättebra" så får den kosta några hundralappar till. Det jag ska ha den till är bara musik när jag promenerar eller handlar. Behöver inte vara något extremt, behöver inte ha en massa specialfunktioner eller sådär. Bara den inte dör inom några månader så är det lugnt. Min nuvarande hade jag hunnit ha i typ tre månader innan hälften av knapparna började strula. Batteritiden behöver inte vara fantastisk heller då jag kan ladda ofta och inte behöver den för långresor mer än någon gång per år och då har jag medtagbar laddare så länge det är USB.

Tips?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
molam
6/9/16, 11:12 PM
#1

http://www.teknikmagasinet.se/produkter/ljud-o-bild/mp3-spelare/spelare/zap-clip-sport-4gb

Tipsar DIREKT om denna, min gav upp för ett tag sedan och jag behövden ny så kollade in på Tekninkmagasinet och frågade lite och dom rekommenderade denna Och det är jag helt med på för den är asbra!

  • 4 GB inbyggt minne + plats för microSD-minneskort
  • Använd trådlösa hörlurar och högtalare via Bluetooth
  • Inbyggd färgskärm på 1,8"
  • Växla till FM-radio för att variera lyssnandet
  • Praktiskt clipfäste på baksidan
  • Upp till 20 timmars batteritid

400 spänn! asbra! HElt klart värd pengarna

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Calcifer
6/9/16, 11:18 PM
#2

Hur för man över musik och laddar den, är det USB?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
6/9/16, 11:20 PM
#3

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

molam
6/9/16, 11:22 PM
#4

Yes! Usb sladd, man Taddar den även med Usg, så gå vill det till att man har "Kolven" du vet delen som ska gå till eluttaget hemma (Glömt vad den heter) för det följer inte med! Hörlurar och själva sladden, samt MP3'n Följer med Men den är riktigt bra! och håller extremt länge, dock har jag bara haft den sen i april, men trots det är jag toknöjd, och jag är petig med mina Musik "Tillbehör"

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
6/9/16, 11:24 PM
#5

#4 Ojj vad rörigt, hoppas du förstår

#3 ja den där är 10 gånger sämre än Zap ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Calcifer
6/9/16, 11:24 PM
#6

#4 Ska läsa vidare om den och fundera lite. Har flera "kolvar" (haha, bra ord) som jag fått via andra tillbehör och laddar mest via datorn ändå så det är inga problem så länge det är USB.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
molam
6/9/16, 11:25 PM
#7

#6 Det Tycker jag verkligen du ska göra, jag är riktigt nöjd! ^^ Laddar också oftast Via Datorn, går hur bra som helst det med.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: