Annons:
Etikettövrigt
Läst 997 ggr
kaninennea
7/14/16, 2:48 PM

Bilderna förs inte över

När jag stoppar in mitt simkort till kameran så förs inte bilderna över. Det syns inte ens att simkortet är i, bara om man går till utforskaren. Då kan man nå bilderna osv men det är inte alls smidigt! Förut (och när man har simkortsläsare) så fördes bilderna bara över automatiskt när man stoppade in kortet. Någon som vet vad det beror på? :)

Annons:
Florrpan
7/14/16, 3:26 PM
#1

Du menar minneskort.
Hursom, då hade du något program som automatiskt förde över bilderna för jag har inte haft något liknande. Jag har minneskortläsare.

Men det är väl inte alls osmidigt att bara på in på minneskortet och dra bilderna till den mapp du vill spara dom på? Ser inte problemet.

Aniara14
7/14/16, 8:08 PM
#2

#0 Jag tycker det du beskriver låter helt normalt.

Jag har 2 mobiler med minneskort, och fotona på dom förs inte över automatiskt och har aldrig gjort, utan man får öppna Utforskaren för att se dom, och sen kopiera över dom manuellt till önskad plats på datorn.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Inkanyezi
7/15/16, 9:05 AM
#3

Min gissning är att du hade ett program som gjorde det där förut, men att din dator har bytt operativsystem om det fortfarande är samma dator.

Du berättar inte vilket operativsystem du har, men det är skillnader mellan olika, och när Windows 10 installerar sig helt självsvåldigt händer det att den tar bort program som man har installerat, för att dom inte är kompatibla.

Upp till toppen
Annons: