Annons:
Etikettwindows
Läst 1300 ggr
dogg
2016-07-24 18:23

Tv4 play gamla program fungerar ej men kanaler?

Hej! Efter uppdateringar inatt automatiska av Windows 10 på min stationära dator så fungerar inte tv4play gamla program att spela upp längre, kommer bra till  en stillbild och sen händer inget mer.  Jag kan däremot gå in p kanaler och spela upp direkt via deras hemsida. Jag kan bara använda min stationära dator då wifi inte fungerar i lägenheten. Har kabel till den stationära och har inga problem med SVT eller TV3 play. TV4 play kundervice support hjälpte mig att rensa cachminne, kolla att adoble flash var ny uppdaterad och rensad. Men allt fungerar när de loggar in på mitt konto så jag antar att något hände när datorn uppdaterade Windows 10 inatt, förra gången slutade internet att fugnera över huvudtaget… Någon som vet vad som är fel eller som har haft samma problem? Tack på förhand.

Annons:
[Belliszz]
2016-07-24 18:33
#1

Vad är de för program? Är medlem och hade riktigt sjuka problem. Test kunde få upp att hela tv4 Play hade reklam för Lekmera med flera. 

Så säg vilka program du vill de kan jag kanske hjälpa dig!

[aqva65]
2016-07-24 18:48
#2

Kan jag gå tillbaka till mitt gamla operativsystem?

Ja, när du har uppgraderat till Windows 10 kan du återgå till en tidigare version av Windows på ett par olika sätt:

  • Om det var mindre än en månad sedan du uppgraderade till Windows 10 kan du återgå till din tidigare version av Windows från Inställningar > Uppdatering och säkerhet > Återställning.
  • Du kan återställa enheten till fabriksinställningarna, om datortillverkaren har tillhandahållit det alternativet.
  • Om alternativen för att återgå och återställa fabriksinställningarna inte är tillgängliga kan du installera en tidigare version av Windows.
[Belliszz]
2016-07-24 18:58
#3

#2

Om hen har samma problem som jag hade så hjälper inte de att återställa Windows

[aqva65]
2016-07-25 15:28
#4

jag har gjort det utan problem !!

Upp till toppen
Annons: