Annons:
Etikettövrigt
Läst 702 ggr
CamillaS
7/29/16, 11:56 AM

HP Envy 7640, är det någon som har en sån?

Har köpt skrivaren HP Envy 7640 och har ett problem med den, jag får inte fotofacket att fungera när jag ska skriva ut 10x15 bilder ifrån datorn. Är det någon annan här inne som möjligen har denna skrivare och kan berätta om du har samma problem eller funkar det som det ska på din skrivare?
Behöver verkligen få veta detta då jag är i valet och kvalet om jag ska lämna tillbaka den här och köpa någon annan.
Sedan har jag även märkt att svärtan i den inte är världsbäst när det kommer till foton. Det blir som en ful dassig hinna över fotot beroende på motivet. Jag kan alltså skriva ut foton från ett minneskort och USB men inte direkt från datorn. ;)

Hoppas någon kan dela med sig av sina erfarenheter gällande denna skrivare.

Annons:
[aqva65]
7/29/16, 12:24 PM
#1

hade en sån lämnat den tillbaka dom sa fabriksfel !

fick pengar tillbaka köpte en  Canon PIXMA MG Skrivare MG2450

mycket bättre !

CamillaS
7/29/16, 1:06 PM
#2

#1 Vad var det för fel på din då?

[aqva65]
7/29/16, 6:16 PM
#3

samma som din !

CamillaS
7/30/16, 1:22 PM
#4

Ok. jag har fått rätt på problemet nu iaf. Inte med svärtan dock, men nu kan jag iaf skriva ut från datorn med fotofacket. Det var en kille på Elgiganten som kom på felet.  Så det var inget fel på skrivaren så jag behåller min. :)

[aqva65]
7/30/16, 6:49 PM
#5

okej !  på min fixade dom inte "svärtan" där av pengar tillbaka !

är nöjd med canon !🙂

CamillaS
7/30/16, 9:53 PM
#6

Nej svärtan har tyvärr en del att önska men jag fick min rätt så billigt endå pga att dom hade någon veckans erbjudande på den. Och tycker inte att den är hel hemsk att skriva ut med så behåller denna och köper någon bättre i framtiden. :)

Annons:
[aqva65]
7/31/16, 3:46 AM
#7

okej !   kanske därför den var billig ?

CamillaS
7/31/16, 11:15 AM
#8

Den var ju på ett veckoerbjudande?  Därför var den billig.

Upp till toppen
Annons: