Annons:
Etikettmac
Läst 1411 ggr
ShegoFan12
9/7/16, 7:26 PM

Problem med spotify Premium!

Behöver lite hjälp med premium, Vi i familjen har Spotify Family, och för ett tag sen så försvann premium för min mamma och det är hon som är administratören och betalar men jag och en till i familjen har kvar premium och det tycker jag är lite konstigt. Hon har prövat att logga in och ut från spotify men det funkar fortfarande inte. Det står att hon har spotify Free och att hon ska uppgradera till premium men hon hade premium innan det mystiskt försvann, 

Har någon något tips eller idé på vad vi ska göra?

Annons:
_Fisken
9/7/16, 7:33 PM
#1

Lyckas inte Spotify dra pengar från kontot kommer ett mail som jag minns det. Sen kan man väl begära nytt lösenord? "Har du glömt lösenordet?".

Frågan är alltså, är hennes S-konto borta?  Var hon inloggad med Facebook eller använde hon Epost+lösen?

ShegoFan12
9/7/16, 7:42 PM
#2

#1 hon kan logga in både med FB och epost+lösen men det blir samma resultat och hon kan inte koppla ifrån Facebook från sitt Spotify

_Fisken
9/7/16, 8:17 PM
#3

Hmm… Då finns kontot kvar. Då ska det finnas ett kugghjul nertill. Där är inställningarna. Sen en knapp för Konto. Hos mig, som har premium familj, finns en knapp som heter Visa Information. Där under ska bla kreditkortet visas som pengarna dras ifrån. Nordea har nåt som heter Låsa Upp Kort. Kan Nordea (eller er bank) spärra för betalningen för Spotify?

ShegoFan12
9/7/16, 8:34 PM
#4

#3 tack för tipset, vi ska kolla upp det, återkommer med uppdateringar om hur det går.

ShegoFan12
9/9/16, 4:49 PM
#5

 #3 min mamma hade loggat in på fel användare, så nu är hon inloggad på rätt användare och Premium har kommit tillbaka.

_Fisken
9/9/16, 5:48 PM
#6

Se där! Kul.

Annons:
Upp till toppen
Annons: