Annons:
Etikettwindows
Läst 1138 ggr
Valkyrija
2016-10-12 14:35

Tillbaka till windows 10 efter återställning?

Hej!
Jag har en HP laptop som för ett tag sedan uppdaterades till Windows 10 från Windows 7. Jag var precis tvungen att göra en återställning av min datorn och nu har den återgått till Windows 7. Hur uppdaterar jag den till 10 igen? Hittar inte det någonstans.

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
tötenöten
2016-10-12 14:41
#1

Gratis uppdatering till Windows 10 tog slut den 29/7

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Shailina
2016-10-12 14:46
#2

#1 endast förstagångsuppgradering tog slut. De som uppgraderade i tid har sin uppgradering i behåll även efter. 

#0 Du kan uppdatera åter igen från media creation tool eller från USB-sticka. versjon 1607 skall se din digitala uppgraderingslisens ansluten ditt konto när den försöker aktivera.

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

tötenöten
2016-10-12 16:19
#3

#2 Men åh, vad bra :D

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Shailina
2016-10-12 17:03
#4

Jag rekomenderar du gör en USB-sticka med hjälp av verktyget på länken, den är inte dum att ha i bakhand ut i fall du skulle byta hårddisk och behöver göra ren installation av Windows vid nåt tillfälle. Fördel med att gå via fabrikåterställningen från datorproducenten som du gjorde nu är att då finns drivrutinerna redan på plats med windows 7, och de uppgraderas till Windows 10 drivrutiner. Kan vara lite mer piller att få drivrutiner på plats med en ren installation av Windows 10 men det brukar ofta även gå riktig bra.

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

Valkyrija
2016-10-12 19:55
#5

Tack så mycket för era svar! Har laddat ner det nu men min dator verkar inte vilja uppdatera någonting… Testade först med Windows Update och den sökte efter uppdateringar i ca 2 h innan jag avbröt. Samma sak med virusprogammet. Avbröt efter ca 2 h. Nu söker Windows 10 efter uppdateringar och har gjort länge… Vad kan felet vara? :(

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: