Annons:
Etikettvarningar
Läst 1859 ggr
Tarotstollan
2018-01-28 03:57

Medelande, vad betyder det?

Detta medelande poppar upp när jag håller på och rensar i trådarna, vad betyder det och vad skall jag göra?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tarotstollan
2018-01-28 03:59
#1

Större bild.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

papa-bear
2018-01-28 10:34
#2

googlar jag på det där, dyker det upp en massa bloggar från blogg.se, där en tjej vid namn claudia har gjort kommentarer, men de är från 2010, så om det är något som du känns vid, så kanske det förklarar saker och ting.

vad rensar du, förresten?

annia1
2018-01-28 16:32
#3

Att det där meddelandet kommer upp beror på att en eller flera bilder i tråden ligger på en blogg som man måste logga in på.

Så det du måste göra är att ta bort bilden/bilderna.

.

Tarotstollan
2018-01-28 21:46
#4

Tack för svar!🙂
Om jag förstått rätt så beror detta på att jag rensar bort gamla trådar som legat i papperskorgen inne på våran sajt i åratal.
Personen som lagt in dessa trådar och bilder är inte medlem längre och använde tydligen blogg. se för att lägga in dessa bilder då?
Så det är inget som jag behöver oroa mig för att det är något som påverkar min dator nu när jag rensat bort trådarna?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

papa-bear
2018-01-28 22:07
#5

om det är en ifokussajt du håller på och rensar, kan du ju gå till support.ifokus och fråga där om du känner dig osäker. allt som sker på iFokus skapas av skript som tolkar vad du gör, om du skriver och lägger till bilder, länkar och annat. det enda som händer på din dator är att webbläsaren i sin tur tolkar och visar det som servern skickar, så att om du  ger order om att tömma en papperskorg, bör ju bara något som servern känner av och åtgärdar.

annia1
2018-01-28 22:13
#6

Nu vet jag inte riktigt om jag förstår dig. Det har inget med att du rensar och/eller att det legat i borttaget.
Utan en gång i tiden när medlemmen la in den där bilden så låg den på en blog och bilden var vid den tiden nåt som man kallar hetlänkad, typ som you tube filmer, den låg på bloggen, men visades här på sajten. Numera finns inte bloggen eller så har den personen gjort om så att man måste logga in för att kunna läsa på den bloggen och då kommer rutan upp.

Det kan finnas andra trådar kvar inne på sajten där det finns bilder som är inlagda under samma förutsättningar och om man öppnar dom trådarna så kommer det dyka upp sån där inloggningsruta. 

Det sista, nej du behöver inte oroa dig för det är inget som påverkar din dator.

.

Annons:
Tarotstollan
2018-01-28 22:30
#7

#6. Ja, det finns flera bilder och inlägg kvar av den f.d. medlemmen och en del skall vara kvar och annat skall rensas bort.
Viktigast är att det inte påverkar min dator på något vis!👍

Tack alla för svar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: