Annons:
Etikettövrigt
Läst 511 ggr
[Zofiaz]
2018-01-30 20:37

Försvinner även gmail

Jag bestämde mig för att radera mitt skype-konto, följde länkarna som då skulle radera hela microsoft kontot men jag tänkte att om det är vad som krävs så fine. Hur som helst slog mig sedan tanken, är microsoft och gmail sammankopplat på något sätt? - Vill verkligen inte ta bort min mejl utan enbart min skype. Men i bekräftelsemejlet jag fick stod det något i stil med att "hej ditt konto "minmejladress" kommer tas bort om 60 dagar". Betyder detta att min mejl också kommer försvinna eller är det så att ens microsoftkonto heter mejladressen?

Annons:
Kaj
2018-01-31 08:33
#1

Gmail är från Google och har inget med ditt Skype eller Microsoft konto att göra.
Visserligen kan du på ditt Microsoft konto ha lagt in att du skall se dina gmail i appen e-post och då kommer du så klart inte längre se dina Gmail därifrån om du tar bort ditt Microsoft konto.
Men dina Gmail är inte borta. Dessa når du genom att logga in på Google. Du kan använda vilken e-post app som helst för att visa dina Gmail om du inte vill logga in på Google varje gång du skall läsa mailen.

Upp till toppen
Annons: