Annons:
Etikettprogramvara
Läst 549 ggr
Sindri
2018-03-18 14:11

Alternativ till Winamp Pro?

För många år sedan köpte jag Winamp Pro för att kunna rippa mina cd-skivor till mp3.

Det finns tydligen inte längre så finns något alternativ . Lagligt och säkert, betalar gärna. (Inom rimliga gränser, skall bara rippa några cd-skivor)

Annons:
Carmarino
2018-03-18 14:27
#1

Jag använder Windows Media Player för att rippa cd-skivor.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Sindri
2018-03-18 17:26
#2

Ja, men jag har inte hittat något sätt att spara dem till min musikmapp, de lägger sig bara i WMP. Jag vill själv ha koll på vad jag har och bestämma var jag skall ha det.

Carmarino
2018-03-18 18:44
#3

Under Ordna väljer du Alternativ och sedan fliken Rippning. Där kan du ställa in var du vill att filerna ska hamna och att du vill ha dem i MP3-format. Det finns lite fler inställningsmöjligheter också i den fliken, bl.a. ljudkvalitet.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Sindri
2018-03-18 23:09
#4

Ah men - så lätt. När man vet! Tack!😃 Nu blir  det nog bra.

Carmarino
2018-03-19 16:20
#5

Lycka till! Har själv rippat alla mina cd-skivor med WMP, och det har blivit jättebra. Glad


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: