Annons:
Etikettnätverk-och-brandväggar
Läst 1363 ggr
Bambilinoo
4/6/18, 3:23 PM

Behöver hjälp med Multiplayer

Hej! Först och främst ber jag om ursäkt om detta ligger fel…

Men det är så att jag behöver hjälp med att kunna spela multiplayer i ett spel. (The hunter classic) Men eftersom jag inte är något kunnig alls vad gäller datorer så försöker jag här. Har googlat rundor själv  efter hjälp och har nu även hört av mig till 3 som håller i mitt internet.

Jag kan spela the multiplayer spel så som Star stable och andra. Men inte i spel där man ska "hosta" själv. Så som i the hunter classic och Call och the wild. Detta är något jag har velat göra i en del år nu. Men inte fått till det. 

Jag har en liten 3 dongel som heter ZTE. Som jag tror är problemen? 

När jag pratade med 3 så sa det att de kunde erbjuda mig en routern med 4G men att jag inte hade någon statisk ip? Så det skulle inte hjälpa. Internet jag har nu fungerar utmärkt till det jag gör annars men inte til att just hosta i multiplayer. Jag kan inte ens spela i spel som andra hostar.

Jag hoppas att någon förstår va jag menar och kan hjälpa mig. Skulle vara underbart! 

jag har en stationär dator. Väldigt bra dator där jag kan spela spel med väldigt hög grafik. Dock är det inte trådlöst i den så jag måste ha kabel om jag vill ha internet till den.

Är det något ni behöver veta om datorn så berätta gärna hur jag tar fram det så att jag kan visa.

Tack på förhand!

Annons:
Upp till toppen
Annons: