Annons:
Etikettinternet
Läst 1960 ggr
Sollar
6/30/18, 8:08 PM

från youtube till mp3. Laddat ner. Hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Så jag såg en kommentar att man kunde googla från youtube till mp3 så jag gjorde det och kom till en sida där man bara skrev in adressen och sedan klickade på download. Jag kan ju ingenting om sånt så nu blev jag nervös om det är en seriös sida eller om man kan ha fått något på datorn eller så. Det var inte något band eller artist jag laddade ner istället för att köpa den, utan det finns en del som lägger upp karaoke versioner som man får använda bara man länkar till dom om man lägger ut det, bara så ni vet. Men är detta ok att använda?

https://www.onlinevideoconverter.com/mp3-converter

Efter blev jag nervös eftersom det öppnades nya flikar också, tog några skärmdumpar. Jag klickade bara på krysset för att stänga sedan.

Annons:
Sollar
7/2/18, 1:34 PM
#1

Finns det ingen som vet något om detta?

papa-bear
7/2/18, 6:01 PM
#2
Sollar
7/2/18, 8:30 PM
#3

#2 Visste du något?

Huygens
7/3/18, 1:29 PM
#4

Man kan söka på trojaner. (länk)

Malwareless säger sej ha metod för att ta bort adware. (länk)

Likaså antispyware. (länk)

Kaj
7/3/18, 4:00 PM
#5

Jag använder den länken du angav Sollar för att ladda ner både mp3 format och Mp4 och andra format eftersom den klarar det mesta.
Jag har inte upplevt några problem såsom virus, adware eller annat. Det du möjligen upplevde var att den kanske öppnar pop-up fönster med reklam. Jag har slagit av pop-up fönster i min webbläsare samt har ADP Ad Block plus Add-onen installerad  i både Chrome och MS Edge webbläsare. Den blockar sådana pop-ups så jag ser inga.
Men som sagt jag har ivf inte upptäckt några farligheter med den länken.

Bry dig inte om Huygens så mycket för den personen har hybris på allt och menar att USA spionerar på oss så fort vi vaknar på morgonen och sätter på kaffe kokaren tills vi slår av alarmet på väckarklockan på kvällen.

papa-bear
7/3/18, 4:20 PM
#6

nae, jag var väl  inne på att nämna att det går att göra sådär med vlc mediaspelaren, men då krävs att du laddar ner det du vill konvertera till datorn, och det är inte alla som har program som klarar av det.

Annons:
Sollar
7/3/18, 7:22 PM
#7

Tack så hemskt mycket för svar. Jag är hopplöst dålig på allt tekniskt och brukar aldrig ladda ner från någon okänd sida, så det var skönt att höra att jag inte sabbat datorn eller förbundit mig till något.☺️ Tack igen.🌺

rsneha
12/24/18, 7:40 AM
#8

For youtube to mp3 i usually use these sites : 

Youtube converter

Mp3 converter

J
12/6/20, 11:18 PM
#10
Convert and download youtube videos to mp3 (audio) or mp4 (video) files for free. Online Video Converter does not require any software or registration.
H
12/30/20, 10:12 AM
#11

for the converting the mp4 to mp3 you can convert the mp4 video file or youtube video in to the mp3. for this you can use the https://www.mp4tomp3pro.com

MP4 to MP3 Converter is very useful to convert your video to audio file. This converter takes only 10 seconds to convert your file. There is no registration needed.
Upp till toppen
Annons: