Annons:
Etikettwindows
Läst 791 ggr
Bjorne
2019-02-22 17:46

Ändra aktivitetsfältets storlek

På sista tiden så har mitt aktivitetsfält ändrat form så att det bara täcker vänstra halvan av skärmen. Ytan täcks visserligen upp från vänster till höger men alla ikoner är samlade till vänster. Bara datum o tid står till höger och SWE lite till höger om mitten.
Jag kan ändra  aktivitetsfältet i höjdled genom att dra med musen. Då dyker alla ikoner upp på fem rader.  Minskar jag höjden till en rad syns bara den översta raden ikoner. Jag kan inte komma på någor sätt att utvidga fältet i sidled.

Annons:
Bjorne
2019-02-24 09:53
#1

På sista tiden så har mitt aktivitetsfält ändrat form så att det bara täcker vänstra halvan av skärmen. Ytan täcks visserligen upp från vänster till höger men alla ikoner är samlade till vänster. Bara datum o tid står till höger och SWE lite till höger om mitten.
Jag kan ändra  aktivitetsfältet i höjdled genom att dra med musen. Då dyker alla ikoner upp på fem rader.  Minskar jag höjden till en rad syns bara den översta raden ikoner. Jag kan inte komma på någor sätt att utvidga fältet i sidled.

Bjorne
2019-02-24 09:57
#2

Tja inte vet jag. 
Plötsligt dök det upp en text där det stod att bjorne har inte skrivit något här
och därför syns inte hans inlägg för andra medlemmar.
Obegripligt
Jag vet inte vad jag skall skriva var för att inläggen skall synas.
Räcker det inte  med att fylla i rutan och publicera?
För övrigt så  hittade jag en lösning själv.
genom att lägga aktivitetsfältet till höger och sedan tillbaka så återgick allt till det normala.

Kaj
2019-02-25 11:17
#3

Du kan även högerklicka på aktivitetsfältet och där välja Lås eller inte.
Om det inte är låst kan du öka avståndet ända fram till ikonerna längst till höger om det behövs.

Upp till toppen
Annons: